11 תשובות
לא
יותר מביך להתחפש ביחד
לא, זה ממש בסדר.
את יכולה להתחפש למלאך, שטן, חתול, ארנבת וכל דבר אחר שתרגישי בנוח איתו.
לא ,ומה הסגנון שלך בתחפושות? שחור? ורוד? מצחיק?
שואל השאלה:
לא יודעתת מצחיק פחות וכן יחסית בייסיק כזה
אנונימית
אממ אולי פיראטית? אבל חרוש
אלפית יכול להיות יפה
ערפדית, הלו קיטי
שואל השאלה:
^ ממש עזרת לי תודהה
אנונימית
בכיףף
מה בחרת?
שואל השאלה:
^ נראלי שערפדית
אנונימית
כןן גם אני רציתי בהתחלה אבל כרגע אין לי מושג למה אתחפש
זה מושלם ואם יש לך אפשרות לקנות עדשות עניים אדומות זה יהיה נדיר
אני עושה יפנית.
חברות שלי אכזבו אותי השנה אז נדפקתי לבד, ממש סבבה.
אנונימית