7 תשובות
ממש לא
כל השכבות יא יב י אצלנו מתחפשים מלא
אני בכיתה ט ואני מתחפשת אז בכיתה ח בטוח לא מביך
לא
תקשיבי עשינו היום בבצפר יום תחפושות עכשיו חזרתי הביתה
כולם התחפשו גם הבניםם הכי כיף להתחפש
זה לא מביך בשום גיל
ממש לא זה אף פעם לא מביך להתחפש מי שלא מתחפש מעפן