5 תשובות
תביא אותה לי
אל תעשו ילדי סנטר כאלה גרועים בתור מישהי שמכירה כמה אז יש להם אחלה אופי יותר טוב מ"הצחלות" שמנסות להיות מגניבות אבל פשוט תתלם ממנה עם היא ממש מציקה לך והיא תבין את המסר אבל עם זה בגלל שחברים שלך צוחקים עלייך אז תתגבר
זה די הגיוני
כולם מתרחקים ממנה שסוף סוף יש מישהו שבאמת דיבר איתה היא מרגישה שהיא יכולה להתקרב
לראשונה מישהו נחמד אליה ולא שופט אותה על פי המראה שלה

אל תתרחק בגלל שחברים שלך צוחקים עליך הם צריכים להבין שהיא כמו כל בן אדם נורמאלי
ילדי סנטר לא כאלה נוראיים כמו שכולם חושבים
תשמע אולי אין לה עם מי להיות זה הגיוני שהיא תהיה איתך כי אולי כולם צוחקים על איך שהיא נראת ובגלל זה אין לה חברים אל תהיה קשה איתה כי תנסה לראות את זה מהנקודת מבט שלה ואז תעשה מה שאתה חושב לנכון
אני בשמחה אדבר איתה במקומך, נשמעת מגניבה
אנונימי