7 תשובות
עזוב אותה זה תקופה פשוט תבקש ממנה בעדינות להנמיח קצת בבקשה
אין מה לעשות, רק היא יכולה לשנות את עצמה
אתה לא אותו הבחור שכתב שאלה דומה על אחותו הצ'אחלה בת 14?
ותבקש ממנה להנמיך קצת
אתה אומר אחותך "ילדת הסנטר" אבל אתה צופה באנימה.. bro
אנונימית
האמת אחלה שיר
פשוט תבקש ממנה להחליש
אנונימית
להרביץ לה
אבל זה שיר סבבי דווקא