7 תשובות
תלוי בת כמה את
בת כמה את? זה בסדר לדעתי כל עוד את יודעת שיש להם אפשרות לשלם את זה
שואל השאלה:
אני 18
אנונימית
תלוי בת כמה את
כי אם את בגיל של עבודה תלכי לעבוד ותתחילי לפרנס את עצמך
אז לא את נחשבת כבוגרת תמצאי עבודה ותתחילי לדאוג לעצמך
כן ברור זה בסדר
זה תמיד בסדר לבקש במיוחד שהם ההורים שלך
כמובן שהם לא חייבים להסכים לך אבל שווה לנסות
גם תנסי לחפש חדר כושר זול יש מקומות שמנוי זה 300 שקל ויש מינויים ב100 שקל אז תחפשי אחד זול יש מצב שההורים יסכימו במחיר נמוך
אנונימית