17 תשובות
זה בסדר תבקשי
מקסימום הם יגידו לך לא
מקסימום הם יגידו לך לא
תחכי בקרוב יוצא אחד חדש איזה את רוצה? ולמה כלכך בא לך?
כן
כן
מותר לך לבקש, הכל בסדר.
אם אין באפשרותם לקנות, הם יגידו לך :)
אם אין באפשרותם לקנות, הם יגידו לך :)
כן
שואל השאלה:
שון הכבשון - הוא בטח יעלה יותר
אני רוצה את האייפד פרו 11 או 12.9
אבל ה12.9 יקר מדי נראה לי כי אני גם רוצה עם אחסון גבוה
שון הכבשון - הוא בטח יעלה יותר
אני רוצה את האייפד פרו 11 או 12.9
אבל ה12.9 יקר מדי נראה לי כי אני גם רוצה עם אחסון גבוה
אנונימית
תקני ת11 עם מגן של אוטר בוקס דיפנס זה מגן נדיר ומעולה פחות מ600שח
ליום ההולדת שלך מותר לך לבקש מה שבא לך
החלטה שלהם אם הם יסכימו או לא
החלטה שלהם אם הם יסכימו או לא
אולי את האייפד דווקא תנסי לבקש מהחברות?? כאילו שכולן יקנו ביחד? (או שאת מבקשת מכולם להביא לך כסף ליום הולדת ומזה תקני את האייפד ומקסימום תשלימי קצת) ואז השיפוצים מההורים, נשמע לי הוגן חדשה יסתדר.
שואל השאלה:
הבוס של אשת השב"כ - אני הייתי עושה אותו דבר אבל הבעיה היא שאני לא מוצאת עבודה ועוד חודש אנחנו באילת.. אני בחיים לא אשיג את הסכום כסף הזה. ואני גם רוצה לקנות אקססוריז לאייפד (אפל פנסיל, מקלדת,מגן, תיק כל מיני כאלה נו) אז זה יהיה מהכסף שלי, רק האייפד לא..
הבוס של אשת השב"כ - אני הייתי עושה אותו דבר אבל הבעיה היא שאני לא מוצאת עבודה ועוד חודש אנחנו באילת.. אני בחיים לא אשיג את הסכום כסף הזה. ואני גם רוצה לקנות אקססוריז לאייפד (אפל פנסיל, מקלדת,מגן, תיק כל מיני כאלה נו) אז זה יהיה מהכסף שלי, רק האייפד לא..
אנונימית
שואל השאלה:
שון הכבשון - ישלי אוטר בוקס על האייפון הוא באמת פצצה
אבל מצאתי איזה מגן באמזון שממש אהבתי שאפשר גם לכוונן אותו כזה כאילו להעמיד את האייפד
שון הכבשון - ישלי אוטר בוקס על האייפון הוא באמת פצצה
אבל מצאתי איזה מגן באמזון שממש אהבתי שאפשר גם לכוונן אותו כזה כאילו להעמיד את האייפד
אנונימית
שואל השאלה:
theunicat- חחחחח כמה חברות את חושבת שישלי? אייפד זה יקר וחברות שלי לא הכי משקיעות
המקסימום שהן יקנו לי זה את האפל פנסיל חחח
theunicat- חחחחח כמה חברות את חושבת שישלי? אייפד זה יקר וחברות שלי לא הכי משקיעות
המקסימום שהן יקנו לי זה את האפל פנסיל חחח
אנונימית
שואל השאלה:
נכון גם אמא שלי אמרה לי שיפוץ לא קשור כי הגיע הזמן שנשפץ
אבל כאילו האייפד יקר אז לא יודעת
ותאמין לי אני מחפשת אוףף :( אף אחד לא רוצה אותי נשבעת
וזה רעיון טוב אבל לא יודעת אם יהיה לי כסף
יש לי קצת כסף אבל אם אני אשים אותו על האייפד הוא יגמר לי ואני עוד שנה מינוס מתגייסת אני צריכה לחסוך כסף
* והרעיון הוא שהם יקנו את האייפד ואני אקנה את האפל פנסיל ואת כל השאר שזה גם יקר יוצא מעל 1000 כזה
נכון גם אמא שלי אמרה לי שיפוץ לא קשור כי הגיע הזמן שנשפץ
אבל כאילו האייפד יקר אז לא יודעת
ותאמין לי אני מחפשת אוףף :( אף אחד לא רוצה אותי נשבעת
וזה רעיון טוב אבל לא יודעת אם יהיה לי כסף
יש לי קצת כסף אבל אם אני אשים אותו על האייפד הוא יגמר לי ואני עוד שנה מינוס מתגייסת אני צריכה לחסוך כסף
* והרעיון הוא שהם יקנו את האייפד ואני אקנה את האפל פנסיל ואת כל השאר שזה גם יקר יוצא מעל 1000 כזה
אנונימית
תיראי אם ממש בא לך תבקשי.. ואפילו תצעי להשתתף (חצי חצי או קצת את קצת הם..)
זה יהיה נחמד ויראו שאת מעריכה :)
זה יהיה נחמד ויראו שאת מעריכה :)
זה ממש לגיטימי לדעתי במיוחד שזה יום הולדת 18 שהוא יותר מיוחד וסמלי
שואל השאלה:
ghhb - כןן :) הלוואי שיקנו לי אמאלה חחח
כבר איזה שנה שאני ממש רוצה אייפד
ghhb - כןן :) הלוואי שיקנו לי אמאלה חחח
כבר איזה שנה שאני ממש רוצה אייפד
אנונימית
באותו הנושא: