7 תשובות
צריך זמן לא שווה את הכסף בינתיים
שואל השאלה:
שמע לקח לו זמן להתאקלם אבל הוא אחלה
שמע לקח לו זמן להתאקלם אבל הוא אחלה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא שחקן טוב למה ככה
הוא שחקן טוב למה ככה
אנונימי
ראפיניה של ברצלונה? כן הוא מגניב הלוואי שהיה שחקן טוב גם
שואל השאלה:
הוא לא רע אבל פשוט רוב המשחקים צ'אבי פתח איתו בשמאל נראה לי בגלל דמבלה עכשיו כשהוא בימין הוא מראה יותר מספרים
הוא לא רע אבל פשוט רוב המשחקים צ'אבי פתח איתו בשמאל נראה לי בגלל דמבלה עכשיו כשהוא בימין הוא מראה יותר מספרים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לו 2 שערים בגביע הספרדי עם שני בישולים, 4 שערים בלה ליגה ו4 בישולים ועוד אחד האירופית אבל חבל שבארסה הודחה
יש לו 2 שערים בגביע הספרדי עם שני בישולים, 4 שערים בלה ליגה ו4 בישולים ועוד אחד האירופית אבל חבל שבארסה הודחה
אנונימי
באותו הנושא: