7 תשובות
צריך זמן לא שווה את הכסף בינתיים
שואל השאלה:
שמע לקח לו זמן להתאקלם אבל הוא אחלה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא שחקן טוב למה ככה
אנונימי
ראפיניה של ברצלונה? כן הוא מגניב הלוואי שהיה שחקן טוב גם
שואל השאלה:
הוא לא רע אבל פשוט רוב המשחקים צ'אבי פתח איתו בשמאל נראה לי בגלל דמבלה עכשיו כשהוא בימין הוא מראה יותר מספרים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לו 2 שערים בגביע הספרדי עם שני בישולים, 4 שערים בלה ליגה ו4 בישולים ועוד אחד האירופית אבל חבל שבארסה הודחה
אנונימי