התחברות
הרשמה
מה אומרים על ראפיניה?
לדעתי בארסה צריכה להשאיר אותו רק עונה ראשונה שלו והוא עוד יחסית לא רע אבל גם רוצה שמסי יחזור
29 באפריל 2023, 23:21
2 תשובות
שהוא רואה את דמבלה על הספסל הוא הופך לסוס אבל חוץ מזה נתן שערים חשובים העונה ומעריך אותו ומחזיק ממנו ממש
T
TyyyLeo
להשאיר אותו, הוא יהיה מחליף טוב לדמבלה
ש
שָׁנוּן בֶּמַחְלוֹקֶת