4 תשובות
אז תגידי להן שיפרגנו לך קצת
אל תדאגי, זה רק סטורי, הן מדברות איתך במציאות וזה הכי חשוב, אינסטגרם לא מעניין את כולם ולא כולם נכנסים, חלקם פשוט מדפדפים מהר על הסטורי, אין לך מה לקחת את זה קשה
תשמעי זה כולה סטורי לא תמיד יש מה להגיב ובלי קשר.. לא צריך להיכנס לסה יותר מידי עדיף שידברו איתך בכללי מאשר בסטורים
שואל השאלה:
לא צריך כל סטורי(לא שאני מעלה הרבה) אבל שיתנו איזו מילה טובה מידי פעם
לא צריך כל סטורי(לא שאני מעלה הרבה) אבל שיתנו איזו מילה טובה מידי פעם
אנונימית
באותו הנושא: