תשובה אחת
שואל השאלה:
אבל בהתחלה אם הם שולחים הודעה מופיע מעל הצ'אט לשמור באנשי קשר או לחסום ואז כשלוחצים על לחסום אפשר גם לדווח על ספאם, השאלה היא איך אני יכולה לדווח על ספאם אם הוא כבר מחק את השיחה