13 תשובות
למה שתדוויח
לא תאיים עליהם שתספר כדי שיביאו לך בחינם ואז תמכור
^להסתבך עם סוחרי סמים זה מאוד חכם.
שוטרים מודעים לקבוצות במים בטלגרם, זה לא חדש להם. הם כו מנסים לחסום ולמצוא את האנשים שמוכרים וסוחרים. אין טעם.. פשוט תצא.
שוטרים מודעים לקבוצות במים בטלגרם, זה לא חדש להם. הם כו מנסים לחסום ולמצוא את האנשים שמוכרים וסוחרים. אין טעם.. פשוט תצא.
אל תסתבך אם סוחרי סמים פשוט תתעלם
אל תדווח
לא אל
פחח ממש לא
יש מלא קבוצות ולאף אחד לא אכפת גם לא למשטרה..
יש מלא קבוצות ולאף אחד לא אכפת גם לא למשטרה..
עדיף..
אנונימי
תנסה.
אין מה לדווח... אתה לא מחדש להם שום דבר, לא גילית משהו חדש
באותו הנושא: