17 תשובות
כן. אני משחק כדורגל בחצות כל יום עם השד המקומי
לא אבל כאילו שיש פשוט לא כאן
Snt
לא.
כל אלה שאומרים לא על מה אתם מתבססים?
יש לכם הוכחה שלא קיימת אישות אחרת בלתי ניתנת לראיה על ידי עין האנושית?
^ יש לך הוכחה שכן? חובת ההוכחה היא עליך
נוטה להאמין שלא, אבל לא מתיימר לקבוע האם הם קיימים או לא.
כשאנחנו מדברים על אישות בלתי ניתנת להרגשה על ידי בן אנוש יכולת ההוכחה היא לא אפשרית (לפחות לא עם רמת הטכנולוגיה שקיימת היום) אבל גם יכולת ההפרכה לא ניתנת מפני שאין לך טענה באמת אתה סתם "מניח" שהיצורים שהאנושות גילתה עד היום הם היצורים היחידים על כדור הארץ
קיצר, אולי.
^^ כמו שאמרת, לא ניתן להוכיח, לכן אין סיבה להאמין בזה. באותה המידה לא ניתן להפריך את אי-הקיום של כל דבר הזוי שאתה יכול לחשוב עליו (פיות שיניים, חדי קרן בלתי נראים וכו')
אגב כל דבר שהוא מותנה במשהו כמו פיית שינים אפשר להפריך אבל אתה צודק כמו שאמרתי אתה מניח משהו אחד ואני מניח משהו אחר אתה יכול להגיד שאין סיבה להאמין ואני יכול לטעון נגדך שדווקא זה שאי אפשר להוכיח וגם לא להפריך זאת סיבה להאמין
^ זאת אומרת שלטענתך כל דבר שלא ניתן להפריך יכול להיות קיים במציאות? זאת תפיסה הזויה אבל בחירה שלך
זה כתוב במקורות. אז כן.
אנונימי
כל דבר שלא ניתן להפריח אי אפשר לקבוע אם הוא קיים או לא לכן כל אחד יכול לבחור במה שהוא רוצה
כמו שאומרים הגיהנום ריק וכל השדים כאן
כן אבל לא בישראל
אנונימית