11 תשובות
לא
כן. כי ראיתי דברים שאת במילא לא תאמיני לי אם אני אספר
אנונימי
לא
לא
חצי קלאצ לא לגמרי אבל נוטה לכן אבל רק ברוחות
האמת שזה התחיל מזה שפעם חלמתי חלום כזה עם רוחות רפאים וזה עזבו קיצר מאז התחלתי לפחד קצת למרות שזה היה רק חלום
ואז גם שמעתי כל מיני סיפורים כאילו רק 2 שזה לא ככ הרבה וגם ראיתי קצת באינטרנט מקור ככ מיהמן אבל כן וזה נשמע כאילו יש אבל אני לא בטוחה
אני לא האמנתי. אבל ראיתי דברים שהיו קוראים לי משוגע אם הייתי מספר אותם.
בני משפחה שלי ראו חלק קטן ממה שראיתי ואישרו לי שאני לא מדמיין את זה.
אנונימי
^^^ ספר אני סקרנית
ולא, אני מאמינה שלכל תופעה פיזית יש הסבר מדעי
כן.
למה?
אממ.. קשה שלא להאמין שיש משהו מעבר לחיים שאני מכירה.
בנוסף לזה יש המון סרטונים שאת יכולה לראות שאי אפשר להסביר איך זה קרה ולא חסרים סיפורים שנים על שנים של מקומות שקרו בהם אסונות או דברים שנזרקו בלי הסבר.
ברצינות שאם תחפשו אפילו ביוטיוב תמצאי דברים הזויים.
ראיתי מספיק בשביל להאמין.. וכן אני מודעת לזה שאפשר לערוך אבל זה לא נראה ערוך בשום צורה. וכמו שאמרתי יש מספיק עדויות..
אני לא שוללת את האפשרות
יותר נוטה ללא כי לא קרה לי שום דבר מיוחד אבל אי אפשר לדעת
אנונימית