7 תשובות
מן הסתם
עשיתי את שניהם ולא
עקירה כאב לי למשך יום שלם
גשר כאב לי למשך חצי יום כזה
וזה עבר אחרי ששמתי שעווה על הברזל שהכאיב לי
עקירה כאב לי ליום יומיים גג הייתי עם תפרים אבל עבר ואז עקרתי שן בצד השני (שן בינה) ואני לא סובלת מכאבים 555 היה שווה
אנונימית
כן ולא