7 תשובות
קל שעקירה
עקירה, גשר לא כואב
אני הבנתי שגשר זה ממש כואב, ועוד צריך לחזק את זה מפעם לפעם.
ובעקירה זה כמובן תלוי איזה שן אבל בתור אחת שעברה המון עקירות, זה לא כזה כואב. הדבר היחיד הכואב זה הזריקה כדי להרדים את המקום.
אז אני מניחה שגשר.
עקירה אמאלה סיוט
וגשר זה כואב ברמןת למי שאמר שלא
עקירה, עשיתי גשר ועשיתי גם מליון פעמים עקירות ושניהם לא נוראים, לא כזה כאב לי בשניהם, אבל נראלי עקירה יותר..
לא עשיתי אף פעם עקירה אבל גשר לא כואב בכלל