9 תשובות
קודם כל להפסיק. אל תאכלי כי את מרגישה צורך, זו כמו כל התמכרות - גרועה וחייבת להיפסק. צאי לריצה קצרה, תוציאי אנרגיות כלואות שמשגעות אותך. ואז אם את רעבה, תשתי כמה כוסות מים ותכיני לחם שום
שואל השאלה:
נו תרשום את המתכונים
נו תרשום את המתכונים
אנונימית
אם יש לך פירות תקלפי חתיכות תפוח ותאכלי
עלק ריצה אחותי 12 בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה ריצה כבר שרפתי היום מלא קלוריות ומי יוצא לריצה באמצע הלילה שיחטפו אותי תימנים ולא בא לי מים ולחם שום
איזה ריצה כבר שרפתי היום מלא קלוריות ומי יוצא לריצה באמצע הלילה שיחטפו אותי תימנים ולא בא לי מים ולחם שום
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לי תפוחח ואני גם לא חושבת שיש
לא בא לי תפוחח ואני גם לא חושבת שיש
אנונימית
יש לך איזה פריכיות או משהו לנשנש שהוא דל קלוריות במקרה? אולי את יכולה לאכול את זה..?
שואל השאלה:
לא אכפת לי קלוריות זה לא מעניין אותי אני לא בהפרעות אכילה כמוכם
לא אכפת לי קלוריות זה לא מעניין אותי אני לא בהפרעות אכילה כמוכם
אנונימית
התגובה שלך על התימנים הרגה אותי זה נשמע כאילו אני כתבתי את זה חחחחחחח
אנונימי
באותו הנושא: