9 תשובות
קודם כל להפסיק. אל תאכלי כי את מרגישה צורך, זו כמו כל התמכרות - גרועה וחייבת להיפסק. צאי לריצה קצרה, תוציאי אנרגיות כלואות שמשגעות אותך. ואז אם את רעבה, תשתי כמה כוסות מים ותכיני לחם שום
שואל השאלה:
נו תרשום את המתכונים
אנונימית
אם יש לך פירות תקלפי חתיכות תפוח ותאכלי
עלק ריצה אחותי 12 בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה ריצה כבר שרפתי היום מלא קלוריות ומי יוצא לריצה באמצע הלילה שיחטפו אותי תימנים ולא בא לי מים ולחם שום
אנונימית
שואל השאלה:
לא בא לי תפוחח ואני גם לא חושבת שיש
אנונימית
יש לך איזה פריכיות או משהו לנשנש שהוא דל קלוריות במקרה? אולי את יכולה לאכול את זה..?
שואל השאלה:
לא אכפת לי קלוריות זה לא מעניין אותי אני לא בהפרעות אכילה כמוכם
אנונימית
התגובה שלך על התימנים הרגה אותי זה נשמע כאילו אני כתבתי את זה חחחחחחח
אנונימי