13 תשובות
אולי פשוט תקחי את זה כהדמנות לפתוח מה שמפריע לך ותראי אם היא רוצה לתקן
אל תעשי את זה זה ממש פוגע, תדברי איתה
.
זה לא ממש נשמע שמתחת אותה.
זה נשמע שעשית את זה ממקום אמיתי לגלות את רמת האכפתיות שלה כלפייך
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי לה בסוף שזה לא אמיתי והיא כתבה לי כן אני יודעת
אנונימית
חבל
אנונימית
שואל השאלה:
למה חבל
אנונימית
כי זה נשמע שכואב לך שלא אכפת לה ממך, ובמקום לבדוק עד כמה את באמת חשובה לה גרמת לה להרגיש שבתם כתבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
פחדתי שהיא תיפגע מזה..
אנונימית
אז עדיף שאת תפגעי?
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שגם לפני שכתבתי לה שזה מתיחה זה לא ממש היה נראה כאילו אכפת לה
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני מעדיפה שאני אפגע מאשר לפגוע בה כי עד כמה שאני כבר לא מעניינת אותה היא עדיין חשובה לי בטירוף
אנונימית
לא חושבת שלא אכפת לה זה פשוט כנראה היה לא צפוי והיא הייתה בשוק כזה של מה את רצינית