3 תשובות
תקבעי איתה שיחה ודברי איתה עם הסבר
לדעתי פשוט מספרים שלא טוב לך וכל מה שאת מרגישה לגביה
ואז פחות לקבוע להיפגש פחות לדבר וזה
ואז פחות לקבוע להיפגש פחות לדבר וזה
היי את היית חברה נפלאה אבל אנחנו כבר ממש שונות
אנחנו כבר לא עושות יותר ____ ולך יש את___
וכבר פחות מדברות ושתינו עמוסות ופחות מתאים לי הקשר שכרגע בינינו
ואני חושבת שכדאי שכל אחת תמשיך בדרכה. אני מצטערת
אנחנו כבר לא עושות יותר ____ ולך יש את___
וכבר פחות מדברות ושתינו עמוסות ופחות מתאים לי הקשר שכרגע בינינו
ואני חושבת שכדאי שכל אחת תמשיך בדרכה. אני מצטערת
אנונימית
באותו הנושא: