8 תשובות
הולכים ללונה פארק
לא עשו כלום
שואל השאלה:
מה זה הכתרה?
אנונימית
במקרה והיא לא תסביר אני אסביר בעזרת השם.
בקצרה זה סרט+פעילות שכיתה יב בדרך כלל מכינה..
הפנינג פורים, דוכני מזון; פיצות, גלידות, וופל בלגי, המבורגר ועוד...
מתנפחים ודוכני משחק
תחרות תחפושות נושאת פרסים
השמיניסטים מארגנים הכתרה- אצלנו זה אולפנה אז רק בנות- הן בוחרות רבנית פורים, אצלנו גילו מי זאת למרות שההכתרה רק שבוע הבא,
בעיקרון ההכתרה זה הצגה עם כרטיסים והכל בהיכל תרבות (לפחות אצלנו) השמיניסטיות מרוויחות כסף מכל מיני מקומות ומקבלות תקציב מהבצפר ושבוע לפני ההכתרה עד פורים יש תקנון- סתם כללים שמקצרים שיעורים וכו' (כמו אם המורה אומרת מילה מסוימת מתקצר השיעור בכמה דק')
הרבנית פורים היא זאתי שכותבת את התקנון (אני מניחה שחברות שלה עוזרות לה)