7 תשובות
לא.
לא מה
אנונימית
אני מניחה שחלק יבואו שיכורים לבית ספר, אולי חלק קטן גם יביאו שתייה.
אבל ממש לא מטעם המורים. אני מניחה שאם הם ידעו על זה (המורים), הם יחרימו להם את השתייה ואף יותר מזה.
שואל השאלה:
לא מטעם המורים

אבל רוב הילדים באים שיכןרים
שואל השאלה:
מישהו פה גם מתכוון לעשות את זה?
יבואו לפני או שינסו להגניב לבפנים אבל שמים לנו שוטרים בבית ספר שיסתובבו אז יהיה קשה אבל אפשרי
^^אני אישית לא הולך למסיבת פורים