12 תשובות
למה יש אזעקות? לא שמעתי על זה.
אני בצפון ביי
אבל בהצלחה לכל מי דצריך לעבור את זה3>
אני כאן אם אתם רוצים לדבר.
שואל השאלה:
חברים אתם לא מעודכנים.. בגלל שצהל עשה פיגוע בשכם והרג 3 מחבלים ו100 פצועים הגיהאד בתשע מפציץ
אמלה איך את?? אם את צריכב לדבר תשלחי לי היי בפרטיי
הכל יהיה בסדר חברים בלי לחץ
ובלי להלחיץ אף אחד
תישארו ליד הטלוויזיה מעודכנים והכל יהיה בסדר
אנונימית
סליחה??
אני מעט מבועתת ממה שכתוב
שואל השאלה:
אני גר במרכז ,בהצלחה לי
למה כתבת עשה פיגוע בשכם
לא הייתה שום אזעקה.
נו היה אזעקה מלךהשפות?
דיי חיים שלי הכול טוב לא יהיה כלום חח