4 תשובות
לא.. תעזבי אותה. אל תגיבי לה.. אל תתני לה את הזכות לראות אותך מתעצבנת.
כן , להיכנס בה .הם התנהגות ככה כי הן לא התבגרו והן חושבות שסה מצחיק , את יודעת להתנסח ולדבר וברגע שתראי לה שזה מפריע לך ותגידי לה בפנים תוך כדי שיקוף המצב שהיא סתם מתנהגת כמו ילדה ומי היט שתדע לך בדברים היא תסתום . תעשי את זה מול חברות שלה או מולה בחירה שלך. אם הם אומרים לך אפסית תגידי להם במקום מי את שתקראי לי אפסית , אחת שמחטטת לילדות בתיקים כי אין לה משהו יותר טוב לעשות ?! , בסיטואציות האלה עד שולטת ולכן נורא קל לקטול ולהגיד את המילה האחרונה
ההתנהגות שלהם מגעילה אבל היא נובעת מנטו ילדותיות ..
תנסי לחזק איתם את הקשר בדרכים אחרות וליזום יציאות ולעשות שיחה עם זאת שמורידה אותך להפסיק . שהקשר בניכם יתחזק הם לא ירדו עליך ככה.. תדברי איתה ותגידי לה לא לגעת לך בדברים יותר ושזה לא מצחיק זה דברים שעולים כסף ואם היא ממש רוצה משהו משם שתלך לעבוד או לעשות משהו עם החיים שלה . עדיף שתעמידי אותה במקום פעם אחת מאשר שהיא תחשוב שהיא יכולה לעשות ממך צחוק
שואל השאלה:
^רק היא מתנהגת אליי ככה,המצב החברתי שלי מצויין את האמת וכל החברות שלה גם חברות טובות מאוד שלי,אבל בזמן האחרון היא שפוט התחברה עם כל מיני ילדים מסויימים וחושבת שכולם חייבים לה משהו,רק שהיא צריכ אותי היא נזכרת שאני קיימת,שהיא רוצה לפרוק ולדבר על הבעיות שלה אני תמיד זמינה אבל שאני צריכה משהו היא או עסוקה,או שאין לה זמן פתאום...בקיצור היי
י סוג של פסיכולוגית שלה עד שהבנתי את המצב
אנונימית
תדברי איתך לדעתי היא מסיתה את הכיתה שלך לשנוא אותך / להחרים. לא בהרכח שזה יעזור לה אבל תראי לה שאת יודעת שהיא דיברה עליך מאחורי הגב ותראי לה שאת לא מישהי שאפשר לצחוק ולדרוך עליה ..
לדעתי היא עושה את זה מקנאה ורוצה להקטין אותך או כי היא מוצאת בזה דרך להתחבר לחברות מסוימות שלך . תדעי מתי להגיב מולה ומתי להתעלם עד שהיא תפסיק