10 תשובות
דבר ראשון בת שאין לה מחזור היא גם לא יכולה להיות בהריון רק שתדע
דבר שני זה עושה אותנו חרמניות זה כיף
דבר שני זה עושה אותנו חרמניות זה כיף
מתנה כי זה כבייכול סמל לנשיות, לפוריות, לעובדה שאת יכולה להביא לעולם בן אדם.
לי אישית פחות אכפת מזה, ואני לא חושבת שילדים זה מה שמגדיר אישה בתור אישה, אבל זאת ההשקפה.
לי אישית פחות אכפת מזה, ואני לא חושבת שילדים זה מה שמגדיר אישה בתור אישה, אבל זאת ההשקפה.
שואל השאלה:
אני יודע^^
אבל אין קשר
אני יודע^^
אבל אין קשר
אנונימי
אה להיכנס להיריון זה לא מתנה? אוקיי
זה דם וכאבים אבל גם מאזן כזה כל חודש מאפס מחדש
שואל השאלה:
אבל יכולתם גם בלי מחזור להכנס אין קשר
אם לא הייתם יכולים להיכנס להריון בלי מחזור אז למה רוב ההריונות הם קורים כשאין לכם מחזור
אבל יכולתם גם בלי מחזור להכנס אין קשר
אם לא הייתם יכולים להיכנס להריון בלי מחזור אז למה רוב ההריונות הם קורים כשאין לכם מחזור
אנונימי
יכולנו ברור שיכולנו רק שזה לא העניין כרגע נכון?
אוי חמוד בוא אני אסביר לך שנייה, התהליך של המחזור הוא תהליך של הגוף שבוא הגוףמתכונן להריון, וברגע שאין הפריה, הדימום קורה, ברגע שיש הפריה אין דימום והמחזור מפסיק בגלל ההריון
אני אוהבת מחזור, ומחזור זה לא כואב..
^מחזור זה כואב
באותו הנושא: