8 תשובות
לא
אם כן זה מאוד מוזר
אני ממש סובלת
אם כן זה מאוד מוזר
אני ממש סובלת
וואו בחיים שלי לא שמעתי על דבר כזה אבל אני מניחה שיש כמה מעצבנות כאלו שלא כואב להן ונהנית להשתמש בזה כתירוץ לא להשתתף בשיעורי ספורט
אני לא חושבת.. אבל לי לפעמים פשוט לא אכפת שאני במחזור כי לא תמיד אני מרגישה את זה
לא חושבת שיש בנות שאוהבות מחזור
אבל כן יש בנות שלא שונאות מחזור או משהו, כי לא כולן סובלות
יש כאלה שבמחזור ומרוב שהמחזור שלהן קל הן שוכחות בכלל שהן במחזור אז ככה שזה לא מפריע להן..
אבל בכללי יש המוןן בנות שכן סובלות ממחזור או לפחות מרגישות שהן במחזור בכלל הכאבים/דם אז זה מפריע למלא בנות.
אבל כן יש בנות שלא שונאות מחזור או משהו, כי לא כולן סובלות
יש כאלה שבמחזור ומרוב שהמחזור שלהן קל הן שוכחות בכלל שהן במחזור אז ככה שזה לא מפריע להן..
אבל בכללי יש המוןן בנות שכן סובלות ממחזור או לפחות מרגישות שהן במחזור בכלל הכאבים/דם אז זה מפריע למלא בנות.
לא אוהבתת בכלל
לא אוהבת ולא שונאת
לא ממש אכפת לי מזה
לא ממש אכפת לי מזה
לפעמים אני אוהבת אותו
כי הוא בא בזמן, וכי הוא המחזור שלי ואני אישה ומרגיש נחמד שהוא תמיד חוזר ואני מרגישה מתי הוא עומד להתחיל
כן כואב לי אגב
כי הוא בא בזמן, וכי הוא המחזור שלי ואני אישה ומרגיש נחמד שהוא תמיד חוזר ואני מרגישה מתי הוא עומד להתחיל
כן כואב לי אגב
אני לא אוהבת להיות במחזור כי זה ממש מציק לי מבחינת הדם הפדים וכו' אבל לא כואב לי בכלל ודווקא שאני במחזור אני יותר שמחה ומרגישה ממש בהיי
אנונימית
באותו הנושא: