8 תשובות
ללמוד מטעויות הייתי מורידה כי זה נותן לבן אדם לחשוב שאתה אומר שהוא עושה הרבה טעויות
ואם החבר שלך לא כל כך דתי לא הייתי מוסיפה את אלוקים גם כן לתמונה, זה רק יעצבן אותו יותר...
עם זאת, אם הוא אדם חייכן תכתוב שלא ירד לו החיוך מהפנים אף פעם...
אבל שאלוקים יהיה איתו זה טוב, ונכון, ברכה מעולה!
שואל השאלה:
זה לא אומר שאני חושב שהוא עושה טעויות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מנסה להשלים איתו
אנונימי
אני דווקא חושבת שזה טוב, ברכה כנה ליום ההולדת יכולה להוביל לפיוס
אני חושבת שכשאתה נותן לו את המתנה עם הברכה להזכיר גם את הסיבה שרבתם ולנסות לסדר את העניינים, אם זה משהו שממש הכעיס אותו אז אולי לא
מתי היומהולדת שלך? אני אשלח לך בסטיפס :)