2 תשובות
יאי ברכות3>
אזתכתבי לו נשו כזה...
----, מזלטים ליומולדת שלך!! אתה אדם מצחיק, מקסים ותמיד כיף להיות איתך. תישאר בדיוק כפי שאתה! אתה תמיד יודע להגיד את הדבר הנכון כשאנשים סביבך מבואסים, וסתם להיות חבר טוב שכיף להיות איתו כשהם לא. אני רוצה לאחל לך המון אושר כמו שאתה מעניק לאחרים, בריאות (כי קורונה), הצלחה בהכל וכמובן המון כיף!
בקיצור - שיהיה לך יומולדת מדהים ביותר, מ----
*משהו:')