4 תשובות
הכל טוב!!
את לא חייבת הסברים ותגידי לאנשים "זה מסובך עזבי"
אם תאמרי נגיד " אני מעדיפה פחות להגיד ולפתוח " יחשבו שזה משהו גדול כזה ושאת מסכנה
את לא חייבת הסברים ותגידי לאנשים "זה מסובך עזבי"
אם תאמרי נגיד " אני מעדיפה פחות להגיד ולפתוח " יחשבו שזה משהו גדול כזה ושאת מסכנה
אני כל כך מזדהה איתך , גם אצלי ההורים גרושים ויש תסבוכת שלמה מאחורי זה , וכל הזמן אנשים שואלים אותי למה הם גרושים ומתחילים לחטט , וזה מחרפן -_-
אנונימית
הכל טובב
נע הכל טוב
באותו הנושא: