תשובה אחת
אם דור בy שייכים בני 40 בערך. הייתי אומר שבני 30 הם בערך הגבול.
הגבול הבא הוא בבני 17. מי שמתחת לגיל 17 אבוד לגמרי מרחם עליו
הגבול הבא הוא בבני 17. מי שמתחת לגיל 17 אבוד לגמרי מרחם עליו
באותו הנושא: