3 תשובות
אם זו בשביל כוונה טובה אז אל תרגישי רע אבל לא צריך לזייף קיא בשביל זה..די מוגזם
יכולת לחכות שהיא תלך לעבודה ותסדרי אחרי שתחזרי... זה לא טוב לזייף מצב רפואי מוגזם. היא תכעס ששיקרת לה לדעתי, במיוחד אחרי שאדם שהקיא לא ממש יכול לסדר בית.
שואל השאלה:
תאמינו או לא היא עכשיו אמרה לי "תנוחי קצת ואז תלכי לעשות כביסות" אמא שלי תמיד עם מטלות לא אכפת לה משום דבר אחר אז רציתי לעזור לה ולסיים את זה כי אני יודעת שקשה לה מאוד ואם לא הייתי מזייפת קיא היא לא הייתה מאמינה לי, היא כבר בעבודה והיא ביקשה ממני תמונה של הקיא.. לא הייתה לי ברירה
תאמינו או לא היא עכשיו אמרה לי "תנוחי קצת ואז תלכי לעשות כביסות" אמא שלי תמיד עם מטלות לא אכפת לה משום דבר אחר אז רציתי לעזור לה ולסיים את זה כי אני יודעת שקשה לה מאוד ואם לא הייתי מזייפת קיא היא לא הייתה מאמינה לי, היא כבר בעבודה והיא ביקשה ממני תמונה של הקיא.. לא הייתה לי ברירה
אנונימית
באותו הנושא: