6 תשובות
לא אל תזייפי אחר כך הם עוברים ובודקים לא ממליצה
הם עוברים ובודקים וגם צריך שהבית ספר יאשר את זה אז אין לך למה לזייף
תקשיבי אני חייבת להגיד לך משהו בנושא ... אל תסתכלי על זה בתור חובה ושאת חייבת למלא את השעות תסתכלי על זה בקטע שזה יעשה לך טוב לכי תתנדבי במקום שמעניין אותך את תראי שזה מעניין וכיף ואת תאהבי את זה אני באמת אומרת לך אל תחפשי עכשיו איך לזייף ותתחילי לעשות משהו עם זה
עצה שלי תכתבי שעשית במקום שעת שעתיים
אנונימי
מה זה מחוייבות אישית?
עבודות בכפייה במסגרת הבית ספר 60 שעות בכיתה י
30 שעות בכיתה י"א וי"ב
30 שעות בכיתה י"א וי"ב
אנונימי
באותו הנושא: