3 תשובות
למה שהוא לא פשוט יסנן/לא יענה?
קחי נשימה ותתרחקי נשמה
אנונימי
לא רושמים דברים כאלה בביו באינסטגרם פאדיחות פשוט שיסנן אותן או שיגיד שיש לו חברה