12 תשובות
^ חבר נצלן
כל הכבוד שאתה לוקח, עושה בשכל. שלא ינצלו אותך.
65-75
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא חבר אמיתי
אנונימית
אה בעצם אם מדובר בחבר לא לקחת
לדעתי 50.
^^ איפה הוא רשם שהוא 14?
אנונימית
הוא מחק את זה, ראיתי מקודם
אז אם אתה 14 50-55 לדעתי.
לא משנה הגיל שלו, הוא בכל זאת משקיע ומפנה מזמנו בשביל ילד נצלן. מגיע לו כסף על זה.
אנונימית
^אני אישית, בת 14, ולא הייתי רוצה להכביד למרות שאני משקיעה זמן ממני, אבל בכל זאת הייתי הולכת על סביבות ה20
15-20 לא יותר
אין מה לעשות מינוסים, זה שיעור פרטי והוא בן 14. בני 14 אמורים לקבל שכר עד 21 שקלים לשעה..
אני לא רואה ממש איך אנשים יסכימו ליותר מזה אבל מה שתגידו