9 תשובות
שווה מאוד לקחת מורה פרטית באנגלית
זה לא מוזר בכלל, זה לגמרי סבבה וממש טוב בשבילך
לא מוזר בכלל
זה לא מביך בכלל
ממש ממש לא מביך לא לפחד לבקש עזרה
קחי מורה אם את צריכה יכול להיות שאת רק צריכה לעשות חזרה פעם בכמה זמן אבל אם כת מרגישה שאת לא מצליחה להשלים את הפער קחי זה לא מביך ולא כלום אני לוקחת מורנ לאנגלית וגם בערך כל החברות שלי
מביך
תקחי, זה לא מוזר