9 תשובות
אני 17 בכיתה יב ואני מתחפשת למרסלין מandventure time
כן, אני בת 16
למה לא? לא ילדותי
כנראה שכן אבל לא בטוח , 15
וואי נשבעת בגיל 15 כולם חושבים שזה ילדותי ואחר כך מבינים שזה חרטאא
בן 19
ברור שכן
לא יודעת 17.
לא ילדותי להתחפש.
נראלי וונסדאי כי יש לי חולצה וחצאית שחורה
אבל אין לי שיער זה בעיה
לבלום (מתחפשת עם חברות לבנות ווינקס)
לא ילדותי בכלל, מתה על החג הזה
בת כמעט 17