121 תשובות
תת רמה
אנונימית
שזה מגעיל ולא מצחיק
אפילו לא בצחוק
אחלה
לא לעניין ואני חושבת שכדאי שביה"ס לא ייתן להם להיכנס עם התחפושת הזאת
מזעזע.
מנסים לצאת מטומטמים בכוח לא אתפלא אם עשו על אחד מהם חרם פעם
שואל השאלה:
הם טוענים שזה ב"צחוק"
הם טוענים שזה ב"צחוק"
אנונימית
יש דברים שלא צוחקים עליהם
אם הם צוחקים על דבר כזה אין להם לב
זה לא מצחיק
איזה קטע אם יש להם מורה ניצול
אנונימית
מחריד לחשוב על זה בכלל אני מקווה שאין^
מצחיקי
זה ממש נורא, בתור מישהי שגדלה את רוב חייה עד כה עם חרדות קשות מהשואה? מזעזע.
מעניין מה יחשוב על זה מישהו ניצול שואה שיראה אותם פתאום
נוראי
יש אנשים שיקחו את זה קשה מדי ויחשבו שהמשטר הנאצי חזר ויכולים להזמין להם משטרה
שואלת השאלה כמה בנים מתחפשים אצלכם לזה?
שואלת השאלה כמה בנים מתחפשים אצלכם לזה?
אנונימית
נוראי..
שואל השאלה:
אני יודעת שכל הבנים מהכיתה שלי יתחפשו לזה ועוד כמה בנים מכיתות אחרות. גם אני חושבת שזה מזעזע.
אני יודעת שכל הבנים מהכיתה שלי יתחפשו לזה ועוד כמה בנים מכיתות אחרות. גם אני חושבת שזה מזעזע.
אנונימית
חחח שיהנו
וואי נוראי
מה אם יש שם ילדים שהסבים שלהם או מורים שההורים שלהם שורדי שואה?
מה אם יש שם ילדים שהסבים שלהם או מורים שההורים שלהם שורדי שואה?
חוש הומור זה נפלא ואפילו נחוץ .
אבל יש נושאים שלא צוחקים עליהם , לדוגמה זה .
תחפושת של נאצי? נשמע זוועתי בעיניי. אני חושבת שרק המראה הזה יגרום לי לפחד על החיים שלי .
אני ליטרלי חושבת על ניצולי שואה שיכולים לראות אנשים מחופשים לנאצים ברחוב ולהיבהל מזה כל כך ... איום ונורא בקיצור .
אבל יש נושאים שלא צוחקים עליהם , לדוגמה זה .
תחפושת של נאצי? נשמע זוועתי בעיניי. אני חושבת שרק המראה הזה יגרום לי לפחד על החיים שלי .
אני ליטרלי חושבת על ניצולי שואה שיכולים לראות אנשים מחופשים לנאצים ברחוב ולהיבהל מזה כל כך ... איום ונורא בקיצור .
מה הייל מה
איך אפשר להיות מפלצות כאלו
איך אפשר להיות מפלצות כאלו
אנונימית
באיזה דור אני חיה
אני חושב שזה אפילו לא חוקי להתחפש לנאצי אלא שלמטרות הצגה וכו
מושפלים
בושה וחרפה.
אותם נאצים רצחו מיליוני אנשים וקרובי משפחה שלהם והם צוחקים על זה בלי בושה.
מגיע להם שביום שהם יבואו מחופשים תיהיה שלולית מלאה בבוץ ואז אוטובוס יעיף הכל עליהם
אותם נאצים רצחו מיליוני אנשים וקרובי משפחה שלהם והם צוחקים על זה בלי בושה.
מגיע להם שביום שהם יבואו מחופשים תיהיה שלולית מלאה בבוץ ואז אוטובוס יעיף הכל עליהם
^כל מילה נכונה.
העיקר כשמספרים בדיחות שואה כולכם צוחקים עם הצחוק המסרטן אחושילינג שלכם.
אנונימית
חסרי אינטליגנציה ועמוד שדרה.
תכלס, משפילים את עצמם בעיקר.
תכלס, משפילים את עצמם בעיקר.
חוח, מגניב רצחח
אנונימית
שתכלס אם אני לא טועה, זה פלילי
באותה מידה הם יכולים להתחפש לפלסטינים ולצעוק ברחובות אללה וואכבר וכנראה יזמינו להם משטרה
באותה מידה הם יכולים להתחפש לפלסטינים ולצעוק ברחובות אללה וואכבר וכנראה יזמינו להם משטרה
מזעזע וחוסר כבוד.
האמת שזאת אחלה תחפושת,המדים של הנאצים יפים ועליונים כאלה
אם אותם הבנים ילכו עם המדים האלה ביחד זה יפחיד את כל הבית ספר xd ואת הרחובות,לדעתי אחלה תחפושת.
אם אותם הבנים ילכו עם המדים האלה ביחד זה יפחיד את כל הבית ספר xd ואת הרחובות,לדעתי אחלה תחפושת.
אנונימי
אנונימית, למה נראה לך שנמחק מבדיחות שואה?
אגב, בדיחות שואה זה שורדי שואה המציאו, זה מה שעזר להם והם מספרים אותן עד היום.
להתחפש לנאצים, שאגב זה לא חוקי כי אסור אפילו להשתמש בנאצי כקללה, זה רעיון נוראי וטמטום חסר פואנטה
אגב, בדיחות שואה זה שורדי שואה המציאו, זה מה שעזר להם והם מספרים אותן עד היום.
להתחפש לנאצים, שאגב זה לא חוקי כי אסור אפילו להשתמש בנאצי כקללה, זה רעיון נוראי וטמטום חסר פואנטה
הם בטח אוהדי מכבי תל אביב
אני לא אשקר זה די מצחיק
איזה מפגרים יש בדור שלנו... אין לילדים האלו בושה? מה הקטע כאילו? צומי? זה מה שהם רוצים? חסרי כבוד..
אנונימי
אחלה.
כולה תחפושת.
המדים של הנאצים יפים בעיניי דווקא.
כולה תחפושת.
המדים של הנאצים יפים בעיניי דווקא.
מזעזע !!!! מה אמור להצחיק ?????
בבקשה ממך תלכי לאיזו מורה או מנהלת ותספרי להן על זה, שלא יכניסו אותם לבית ספר או שפשוט יאסרו להתחפש לטמטום הזה
בבקשה ממך תלכי לאיזו מורה או מנהלת ותספרי להן על זה, שלא יכניסו אותם לבית ספר או שפשוט יאסרו להתחפש לטמטום הזה
אנונימית
מאוד מזעזע. יש לי חלחלה.
זה לא שפוי, חסר טקט בצורה מטורפת, נוראית ומצערת.
זה ממש דוחה בעיניי, בלשון המעטה.
מה עובר על הדור הזה??
איך יש פה אנשים שתומכים בהצעה?!?! אתם אנטישמים כלפי עצמכם??? הכל טוב איתכם? תתנערו ותתאפסו על עצמכם כמה שיותר מהר.
זה לא שפוי, חסר טקט בצורה מטורפת, נוראית ומצערת.
זה ממש דוחה בעיניי, בלשון המעטה.
מה עובר על הדור הזה??
איך יש פה אנשים שתומכים בהצעה?!?! אתם אנטישמים כלפי עצמכם??? הכל טוב איתכם? תתנערו ותתאפסו על עצמכם כמה שיותר מהר.
איך אפשר להתחפש לאנשים ששרפו תינוקת בחיים וחנקו אותם בגזים למוות ?
איך אפשר לחשוב על לצחוק על זה בכלל??
איך אפשר לחשוב על לצחוק על זה בכלל??
אנונימית
זה לא חוקי בארץ
זה מזעזע ואפילו לא בצחוק
מזעזע
שיבואו בחולמה של מכבי תל אביב
זה מזעזע ואם הם כל כך רוצים להביע הזדהות שיכניסו את עצמם לתאי גזים(טיפה מוגזם אני מודה)
מזעזע, פשוט מזעזע.
מעולה . שיבעטו את כל השחורים מהבתי ספר
אנונימי
זה לא מצחיק ואי אפשר להתחפש לאנשים שהרגו משפחות.
אה לא ואתם עכשיו ממש לא נאצים
אנונימית
לדעתי אפשר לצחוק על כל דבר כל עוד זה לא בכוונה לפגוע במישהו, אני חושבת שלצחוק על חוויות קשות שעברת/שאנשים אחרים עברו זה סבבה, בדיחות שואה מצחיקות אותי, אני אישית לא חושבת שזו בעיה להתחפש לנאצים, זה יכול להיות מצחיק לדעתי, אבל אני מכבדת אנשים שזה פוגע בהם ולכן אני חושבת שזה לא מתאים להתחפש לזה כי יש אנשים שזה נושא רגיש אצלם.
למרות שאני חושבת שיש ניצולי שואה שזה כן יכול להצחיק אותם לראות מישהו בתחפושת של נאצי עושה דברים מגוחכים, אך בכל זאת מכבדת את אלה שלא.
למרות שאני חושבת שיש ניצולי שואה שזה כן יכול להצחיק אותם לראות מישהו בתחפושת של נאצי עושה דברים מגוחכים, אך בכל זאת מכבדת את אלה שלא.
אנונימית
אני חושבת שזה ממש לא מצחיק, ולא מכובד, לא צוחקים על דברים כאלה, ובטח ובטח לא מתחפשים לכזה דבר, לאנשים שרצחו את היהודים בדם קר, זה הדבר הכי קשה שקרה לעם היהודי, ואנחנו ממש לא צריכים לצחוק על זה ולהפוך את זה לבדיחה, וזה דבר כואב ועצוב.
שיחשבו על הניצולים שיראו את זה, ויחשבו שכל הזוועות והעינויים שהם עברו מצחיקים בעייני חברוה של ילדים טיפשים, שכנראה לא מבינים עד כמה חמורה וקשה הייתה השואה.
שיחשבו על הניצולים שיראו את זה, ויחשבו שכל הזוועות והעינויים שהם עברו מצחיקים בעייני חברוה של ילדים טיפשים, שכנראה לא מבינים עד כמה חמורה וקשה הייתה השואה.
מזעזע, תת רמה, אבל משעשע במידה מועטה
זה בסדר לצחוק על זה בין חברים ולספר בדיחות
אבל להפוך את זה לתחפושת ולצחוק על זה בדרך הזאת זה פשוט לא מוסרי
זה בסדר לצחוק על זה בין חברים ולספר בדיחות
אבל להפוך את זה לתחפושת ולצחוק על זה בדרך הזאת זה פשוט לא מוסרי
שזה ספאם טוב.
אבל אם לא ספאם
אז גועל נפש הם מביישים רק את עצמם
אבל אם לא ספאם
אז גועל נפש הם מביישים רק את עצמם
מצטרף אליהם
מזעזע
לפי החוק במדינה אסור לענוד סמלים נאציים אז בהצלחה בבית המשפט:)
אנונימי
נשרף לי הלב מהמחשבה שהם יכולים לעבור ליד ניצול שואה ברחוב.
את המדים שלהם לא הסכמתי לשים בהצגה שהשתתפתי.
קו אדום ומובהק.
אם הייתי ניצולה עוברת את כל השואה מקימה כאן מדינה ליהודים ורואה שדורות ההמשך שלי מתחפשים לאנשים שרצחו את משפחתי,מיליוני מבני עמי, והופכים את זה לנושא קליל אני באמת לא יכולה לתאר מה הייתי מרגישה.
ולא נדבר שרוב ניצולי השואה סובלים מפוסט טראומה והשאר מדחיקים לראות מישהו במדי הנאצים יכול לערער אותם ריגשית.
על המדים האלה צריך לדרוך לירוק ואז לשרוף.
מתביישת בשביל ההורים שלהם.
את המדים שלהם לא הסכמתי לשים בהצגה שהשתתפתי.
קו אדום ומובהק.
אם הייתי ניצולה עוברת את כל השואה מקימה כאן מדינה ליהודים ורואה שדורות ההמשך שלי מתחפשים לאנשים שרצחו את משפחתי,מיליוני מבני עמי, והופכים את זה לנושא קליל אני באמת לא יכולה לתאר מה הייתי מרגישה.
ולא נדבר שרוב ניצולי השואה סובלים מפוסט טראומה והשאר מדחיקים לראות מישהו במדי הנאצים יכול לערער אותם ריגשית.
על המדים האלה צריך לדרוך לירוק ואז לשרוף.
מתביישת בשביל ההורים שלהם.
*מופנה כלפי התומכים בהצעה*
אם הייתם עוברים את זה חס ושלום, לא מאחלת את זה לאף אחד מכם חס וחלילה, לעולם לא הייתם מעלים בדעתכם קמצוץ מחשבה שזה יכול להיות מצחיק באיזשהי צורה. מבחיל. אתם יכולים לנחש מה הייתה ההתנהגות שלכם כלפי אלו שאפילו רק מעלים את הרעיון, קל וחומר מבצעים אותו...
מה הופך אתכם למחליטים בשם האבות שלכם? מה גורם לכם לחשוב שזה בסדר לצחוק על זה? בגלל שעבר זמן? בגלל שזה לא קרה לכם? איך זה הופך את מה שהם עשו לפחות נורא בדיוק??
תתביישו לכם.
עריכה: מסכימה מאוד עם מי שמעליי^
אם הייתם עוברים את זה חס ושלום, לא מאחלת את זה לאף אחד מכם חס וחלילה, לעולם לא הייתם מעלים בדעתכם קמצוץ מחשבה שזה יכול להיות מצחיק באיזשהי צורה. מבחיל. אתם יכולים לנחש מה הייתה ההתנהגות שלכם כלפי אלו שאפילו רק מעלים את הרעיון, קל וחומר מבצעים אותו...
מה הופך אתכם למחליטים בשם האבות שלכם? מה גורם לכם לחשוב שזה בסדר לצחוק על זה? בגלל שעבר זמן? בגלל שזה לא קרה לכם? איך זה הופך את מה שהם עשו לפחות נורא בדיוק??
תתביישו לכם.
עריכה: מסכימה מאוד עם מי שמעליי^
אני חושב שיזמינו להם משטרה
אני לוקחת בדרכ בדיחות שחורות ודברים כאלה בצחוק אבל זה באמת כבר תת רמה, בני כמה הם, שלוש?
נוראי
לא מכבד בכלל
אנונימי
אשייט אכייצן זיג הייל זיג הייל
לדעתי זה לא משהו שראוי לעשות בפורים ובכללי
אני מתחפש לחיה ששיטלר המציא בסרט ג'וג'ו ראביט - קרנון
אני מתחפש לחיה ששיטלר המציא בסרט ג'וג'ו ראביט - קרנון
זאת הנקמה שלנו בנאצים
יש צחוקים ויש חאלס
אה אז בדיחות שואה זה בסדר??
אנונימית
האמת שזה מצחיק
אנונימית
אולי עדיף שילכו ליד ושם או לשם עולם ואז יחשבו שוב אם לעשות אתזה
זה מגעיל לדעתי ואני לא בעד בדיחות שואה
הלוואי ולא יכניסו אותם לבית ספר או שמורה אחד מתעצבן עליהם וישפיל אותם מול כל הבית ספר
גם אם לא
בעיה שלהם
הלוואי ולא יכניסו אותם לבית ספר או שמורה אחד מתעצבן עליהם וישפיל אותם מול כל הבית ספר
גם אם לא
בעיה שלהם
רעיון
איפה אפשר לקנות מדים?
איפה אפשר לקנות מדים?
מגניב, שישימו שפם של היטלר וירימו את יד ימין
אני בעד אבל רק אם מרביצים לאותם ילדים ומתעללים בהם ואז שורפים את המדים
אה וגם בעיטה לביצים
אה וגם בעיטה לביצים
אנונימית
לא נעים
סתם מעורר שיח לא טוב וחוסר כבוד
ספק אם יתנו להם להיכנס עם התחפושת הזו
סתם מעורר שיח לא טוב וחוסר כבוד
ספק אם יתנו להם להיכנס עם התחפושת הזו
אני בספק אם הם יצליחו להגיע לבית ספר חיים.. מסתובבים ברחוב כנאצים.. איי איי איי
מזעזע
שהלןןאי והם היו יכולים להיות בשואה במקום האחרים שנספו
מצחיק אחלה אם הייתי רואה אותם ברחוב הייתי צוחק זה רעיון יצירתי
לעבור בית ספר ולנתק קשרים
אנונימית
אני מקווה שיתעללו בהם כמו שצריך בבית ספר
אנונימית
למה נראה לך שהם באמת יתחפשו לנאצים?
אולי הם באמת סתם צוחקים שהם מתחפשים
חוץ מזה,זה לא חוקי להתחפש ואני חושב שהם יודעים שזה יסבך אותם בלא מעט צרות,זאת אי הבנה כנראה.
אולי הם באמת סתם צוחקים שהם מתחפשים
חוץ מזה,זה לא חוקי להתחפש ואני חושב שהם יודעים שזה יסבך אותם בלא מעט צרות,זאת אי הבנה כנראה.
וואלה הגזמתם עם הדרמה
כולה תחפושת לפורים
למה אין ילדים שמתחפשים למחבלים או להמן הרשע או שיט כזה?
כולה תחפושת לפורים
למה אין ילדים שמתחפשים למחבלים או להמן הרשע או שיט כזה?
לא מצחיק, תת רמה, מזלזלים ברמות, מגעילים, חסרי כבוד, זה פשוט נוראי, מנסים להראות שהם מגניבים, זה ממש גועל נפש מצידם.
לא מצחיק.
מחפשים תשומת לב או סתומים רצח
מזעזע, במקומך הייתי מדווחת לבית ספר שיאסרו עליהם.
המדים של הנאצים מאוד יפים זה אחלה של רעיון כול הכבוד להם על זה שהם בחרו משהו יצירתי כזה
האמת אני מניח שהם לא מכוונים לזה אבל מצווה להתחפש לרעים ולרשעים שהיו בשביל הקטע של הנהפוכהוא
ושמעו שאתם מגזימים גם המן הרשע כמעט הרג מיליונים של יהודים בתקופתו וכשמתחפשים אליו אף אחד לא אומר כלום
ושמעו שאתם מגזימים גם המן הרשע כמעט הרג מיליונים של יהודים בתקופתו וכשמתחפשים אליו אף אחד לא אומר כלום
הם הולכים לקבל על זה מכות ברחוב
אני גם חושב שזה לא מצחיק ועצוב
אבל אולי הכוונה שלהם נועדה לעלות קצת חיוך ולנסות לשכוח מהעצב
אבל אולי הכוונה שלהם נועדה לעלות קצת חיוך ולנסות לשכוח מהעצב
שהייתי אומרת למנהלת
ממש מגניב להתחפש לאנשים ככ חזקים!
קטלני
נוראי. ברמות.
אנונימית
מגעיל הבנים האלה צריכים להתבייש על מה שהם עושים
מישהו צריך לתת להם טיפול במכות חשמל
אנונימי
שזה קצת מוזר
מצחיק דווקא
לא מצחיק
מטופש ביותר, אם היו עושים את זה בחול אף אחד לא היה צוחק
יש לי הומור שחור אז אני לא סולדת מהרעיון לחלוטין, כנראה שאם הייתי רואה את זה הייתי מזדעזעת ואז צוחקת. מה שכן, זה לחלוטין יכול לפגוע באנשים... אל תשכחו שבבצפר יש מורים עם הורים ניצולי שואה... אם ניצול שואה יראה אותם מחופשים ככה ברחוב אני לא יכולה לדמיין אפילו מה זה יעשה לו. בקיצור, רעיון לא טוב
מזעזע לגמרי
ולא מצחיק בשום צורה
ולא מצחיק בשום צורה
מזעזע
אממ אני חושבת שזה לא ממש בסדר,כי זה סוג של זילזול למה שהיה בתקופה ההיא,אבל פשוט לא צריך להתייחס אילהם.
אשמח לפרח❤
אשמח לפרח❤
איזה מכות הם יקבלו משהו מוגזם
דעתי שהם יחטפו מכות
כל הטיפשים שחושבים שהם יוצאים מגניבים, מצחיקים, נאורים וכו' בזה שהם רושמים ''מצחיק, רעיון יפה, מצטרף אליהם, וואלה אהבתי'' אתם ממש לא..בושה שככה הדור שלנו גדל ואתם חושבים שהנושא הזה הוא צחוק.
אני יכול להישבע לכם שאם הייתם באמצע סתם פיגוע דקירה הייתם משתינים בתחתונים כמו ילדים קטנים (טוב,אתם באמת ילדים קטנים..). התופת שהעם שלנו עבר..יודעים מה, אפילו נגיד אם אתם אנטישמיים, התופת שכל העמים חוו ממלחמת העולם השניה זה נזק עצום בקנה מידה שילדודס כמוכם בחיים לא יבינו..טוב אולי כשתתבגרו אבל לפי התשובות אני בספק גדול.
אתם בכלל לא מבינים איזו גבורה הייתה ליהודים שם..כן, גם לבריטים, לסובייטים ולאמריקאים, אבל (מבחינתי) בעיקר ליהודים.
מאוד מקווה שלא תהיו בחיים במצב שלהם, או במצב דומה להם. אם הייתם במצבם לא הייתם משתינים במכנס..הייתם מחרבנים מרוב פחד.
אז לכל הדגנרטים שחושבים שהם ב-hype, כי הם כותבים דברים כאלו זוועתים: תחזרו למחילות שלכם, תתבגרו, תחשבו טוב על השואה/מלחמת העולם השניה בכלליות ותבינו את הטעויות שלכם..פשוט אל תאמרו דברים כאלו, זה פוגע, זה מעליב וזה בכלל לא במקום.
אני יכול להישבע לכם שאם הייתם באמצע סתם פיגוע דקירה הייתם משתינים בתחתונים כמו ילדים קטנים (טוב,אתם באמת ילדים קטנים..). התופת שהעם שלנו עבר..יודעים מה, אפילו נגיד אם אתם אנטישמיים, התופת שכל העמים חוו ממלחמת העולם השניה זה נזק עצום בקנה מידה שילדודס כמוכם בחיים לא יבינו..טוב אולי כשתתבגרו אבל לפי התשובות אני בספק גדול.
אתם בכלל לא מבינים איזו גבורה הייתה ליהודים שם..כן, גם לבריטים, לסובייטים ולאמריקאים, אבל (מבחינתי) בעיקר ליהודים.
מאוד מקווה שלא תהיו בחיים במצב שלהם, או במצב דומה להם. אם הייתם במצבם לא הייתם משתינים במכנס..הייתם מחרבנים מרוב פחד.
אז לכל הדגנרטים שחושבים שהם ב-hype, כי הם כותבים דברים כאלו זוועתים: תחזרו למחילות שלכם, תתבגרו, תחשבו טוב על השואה/מלחמת העולם השניה בכלליות ותבינו את הטעויות שלכם..פשוט אל תאמרו דברים כאלו, זה פוגע, זה מעליב וזה בכלל לא במקום.
אנונימי
אפילו לא בא לי לרשום את המילה הזאת
אם זה בצחוק אז זה נוראי ביותר והם חארות. אם זה בשביל להעביר מסר פוליטי אז זה קשה אבל חזק...
בנים תמיד היו מפגרים ותמיד ישארו מפגרים
זה גם לא חוקי
אנונימית
לא מכבד
מזעזע בעיני! אין שום דבר מצחיק או יפה וכולי בלהתחפש לנאצים! אני שונא אותם
תעשו כמה מינוסים שבא לכם אבל פורים זה פורים אפשר להתחפש למה שרוצים
אלוהים ישמור תהיו גאים שאתם יהודים ולא שורפים וחונקים אנשים כמו הגרמנים
יהיה גם היטלר?
האמת זה הצחיק אותי
האמת זה הצחיק אותי
אנונימית
אגב, כדי שיתכוננו,הם יסיימו את פורים במיון
באותו הנושא: