8 תשובות
תגידי לו שאת מצטערת ואת יודעת שזה מבאס במיוחד עם כל הלחץ מהחברים אבל הכל טוב זה יבוא ותהנו לכם בינתיים.
לא, עשית את הדבר הנכון. אם את לא מרגישה מוכנה זו לגמרי זכותך להציג את הגבול הזה ואת יודעת שתתחרטי אחר כך על שעשית את זה כשלא היית מוכנה.
בכל מקרה, אל תיכנעי אף פעם ללחץ חברתי מהסוג הזה. החברים האלה לא קשורים אלייך או להחלטות שלך.
אפשר לשאול בת כמה את?
לא יצאת חרא כי עדיף להתנשק מתוך אהבה ולא מתוך לחץ
למה את לא מוכנה לנשק אותו?
שואל השאלה:
אני בת 14 וקצת ^
אנונימית
שואל השאלה:
כמעט 15
אנונימית
שמעי מתי שזה מרגיש שזה יהיה נכון אז זה יקרה, לא צריך לדבר על זה סה סתם הורס... (מניסיון)