33 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו בני 18!
אנחנו בני 18!
אנונימי
תיפרד ממני
לזרוק
שואל השאלה:
היא בגדה מול העיניים שלי
היא בגדה מול העיניים שלי
אנונימי
ומה קרה אחר כך אחרי שהם סיימו להתנשק ? היא אמרה משהו ?
שואל השאלה:
ברחתי משם
ברחתי משם
אנונימי
שואל השאלה:
זה היה אכזרי
זה היה אכזרי
אנונימי
שואל השאלה:
הכי מרושע שלה עד היופ
הכי מרושע שלה עד היופ
אנונימי
תשאל אותה מסקרנות למה שתעשי את זה אבל בכל מקרה תיפרד ממנה
אל תדבר איתה יותר בכלל
שואל השאלה:
שאלתי אותה והיא אמרה אני מצטערת אבל זה היה אמור לקרות
שאלתי אותה והיא אמרה אני מצטערת אבל זה היה אמור לקרות
אנונימי
מה זה מצטערת תקשיב דברים כאלה לא עושים
מצטערת העלק, תיפרד ממנה
תאמין לי עדיף לשכוח את הזונה הזאת (סליחה על הדיבור)
תאמין לי עדיף לשכוח את הזונה הזאת (סליחה על הדיבור)
רגע רגע מה זאת אומרת היה אמור לקרות?
שואל השאלה:
היא התכוונה לזה שהיא הרגישה שזה מעשה נכון
היא התכוונה לזה שהיא הרגישה שזה מעשה נכון
אנונימי
שואל השאלה:
אני רואה שחור בעיניים
אני רואה שחור בעיניים
אנונימי
אז תיפרד ממנה ותגיד לה חזרה "זה המעשה הנכון"
שואל השאלה:
היא נפרדה כבר
היא נפרדה כבר
אנונימי
אח שלי תיפרד ממנה וזהו מה נסגר
תאמר לה זה המעשה הנכון בשבילי
תאמר לה זה המעשה הנכון בשבילי
מעשה נכון זה קודם כל להיפרד ואז ךעשות את זה לא לפגוע ולבגוד מול הפרצוף ועוד להשפיל בן אדם
שמע אני באמת ממליצה לך בכלל למחוק אןתה מהזיכרון שלך לא משנה מה היא חשבה תעבור הלאה
שמע אני באמת ממליצה לך בכלל למחוק אןתה מהזיכרון שלך לא משנה מה היא חשבה תעבור הלאה
שואל השאלה:
אמרתי לה מה הקטע שלך שאת עשית את זה ואז היא אמרה זה לא עניינך זה נגמר..
אמרתי לה מה הקטע שלך שאת עשית את זה ואז היא אמרה זה לא עניינך זה נגמר..
אנונימי
מבין אותך, תשמע עטר מיינר וטונה תמיד עוזר. עכשיו ברצינות לבכות זה לא בושה הייתי במקום שלך לפני כמה זמן (אמנם לא מאותה סיבה בדיוק) תנסה לחזור לשגרה כמה שיותר מהר ולצאת החוצה לא יזיק
רגע היא נפרדה ממך?
שואל השאלה:
כן היא נפרדה ממני אחרי שהיא חזרה הביתה ושאני ברחתי משם
כן היא נפרדה ממני אחרי שהיא חזרה הביתה ושאני ברחתי משם
אנונימי
שואל השאלה:
ושאלתי אותה איך היה??????? ואז היא אמרה מושלם
ושאלתי אותה איך היה??????? ואז היא אמרה מושלם
אנונימי
חוסר רגישות והתחשבות מוחלט
באמת ממליצה מכל הלב אל תדבר איתה יותר
רק יפגע בך ויזיק
בקיצור בזבוז זמן
באמת ממליצה מכל הלב אל תדבר איתה יותר
רק יפגע בך ויזיק
בקיצור בזבוז זמן
אז היא זונה מסריחה
שואל השאלה:
היא לא הייתה כזאת היא הייתה ילדה טובה עם צניעות וכבוד וזה פשוט מבאס כי אנחנו מכירים מכיתה א
היא לא הייתה כזאת היא הייתה ילדה טובה עם צניעות וכבוד וזה פשוט מבאס כי אנחנו מכירים מכיתה א
אנונימי
שואל השאלה:
והיא זאת שהתחילה איתי!!!
והיא זאת שהתחילה איתי!!!
אנונימי
היא כן חרא אני לא רואה כבוד ובטח שלא ערכים
שואל השאלה:
כל הזמן שרבנו היא בכתה את החיים
כל הזמן שרבנו היא בכתה את החיים
אנונימי
איכס איזו רעה מישהי שתכבד אותך ואת הגוף שלה ותהיה האחת שלך שלא תבגוד בך
שואל השאלה:
הוא היה שם איתנו והוא עוד לפני הנשיקה נגע לה בתחת והיא לא עשתה כלום
הוא היה שם איתנו והוא עוד לפני הנשיקה נגע לה בתחת והיא לא עשתה כלום
אנונימי
באותו הנושא: