62 תשובות
כן, גם לי מהבנים האלה
לא. אבל תשקיע בעצמך לבנתיים במקום.
שים זין אחי
גם לי
כל כך
נמאס לי מכולם האמת
גם לי נמאס מבנים..
כן לא לסבית אבל יש בנות חרא
אבל יש גם בנים חרא :/
אבל יש גם בנים חרא :/
מה קרהה ה ה
אנונימית
בנות-אתן בנות, למה לכתוב שבנות זה עם חרא יאהבלות אתן חלק ממנו
שואל השאלה:
לא משנה
לא משנה
אנונימי
אבל מה קרהה
אנונימית
שואל השאלה:
עזבי אני מיואש כבר
עזבי אני מיואש כבר
אנונימי
איך הוא מת שתתחנני אליו אנונימית
נו מה קרה אחשלי שפוך
אם אתה רוצה לפרוק אתה מוזמן :)
כל אחד צריך הומי
כל אחד צריך הומי
^מדוע להשתמש במילים גסות
מה גס בזה
אתה אומר שאין לך כח לבנות ואז אתה אומר לא משנה, זה הכי תגובה של בנות ואחר כך אנחנו מעצבנות
סתם רציני מה יש? הוא לא מת שאני אתחנן נראה לי באמת קשה לו
סתם רציני מה יש? הוא לא מת שאני אתחנן נראה לי באמת קשה לו
אנונימית
התכוונתי לעשות שתי כאלה^^
אנונימי אם אתה רוצה לשתף אתה מוזמן לכתוב לי או אפילו כאן וננסה להזדהות כנראה שכן :'>
שואל השאלה:
אף אחת לא מוצאת חן בתקשור שלי ובגלל זה נשארתי לבד
אף אחת לא מוצאת חן בתקשור שלי ובגלל זה נשארתי לבד
אנונימי
מה הכוונה בתקשור
ביצירת שיח וכאלה?
ביצירת שיח וכאלה?
שואל השאלה:
אף אחת לא רוצה אותי ולא בגלל איך שאני נראה כי אני נראה טוב או לפחות לא גרוע בכלל אני לא יודע למה זה אולי לבטחון עצמי לא יודע
אף אחת לא רוצה אותי ולא בגלל איך שאני נראה כי אני נראה טוב או לפחות לא גרוע בכלל אני לא יודע למה זה אולי לבטחון עצמי לא יודע
אנונימי
אתה לא יודע לדבר עם בנות כאילו?
שואל השאלה:
יכול להיות
יכול להיות
אנונימי
אולי כן רוצות אותך ואתה לא נגיש מספיק, בטחון זה משהו שאפשר לעבוד עליו אתה יודע
אין לך מה לאבד תקווה זה עוד יבוא אני בטוחה❤
אין לך מה לאבד תקווה זה עוד יבוא אני בטוחה❤
אנונימית
אה כן רוב הבנות אוהבות בנים עם ביטחון עצמי אז אוב הסיכויים שהבעיה בך
סתם סתם לא לקחת ללב אני גמורה
סתם סתם לא לקחת ללב אני גמורה
שואל השאלה:
אני שם לב
אני שם לב
אנונימי
למי ענית
יכול להיות שזה נובע מחוסר ביטחון
לדעתי לרוב זה חוסר ניסיון בסיטואציות כאלו וקשה להבין אחד את השני
גם כאילו אני לא יודעת איך זה בסביבה שלך אבל אצלי בסביבה בנות בגילי לא רציניות לגבי מערכת יחסים וזה רק בשביל הפוזה הן נמשכות לסוג הרע
סתם כי זה הנורמה
אבל לא מכלילה ברור שלא כולן ככה ואני מאמינה שתמצא מישהי אני מכירה הרבה שהן לא כאלו אז לא לאבד תקווה
למצוא בת זוג זה לא כמו לראות ולקחת זה משהו מנטלי
לדעתי לרוב זה חוסר ניסיון בסיטואציות כאלו וקשה להבין אחד את השני
גם כאילו אני לא יודעת איך זה בסביבה שלך אבל אצלי בסביבה בנות בגילי לא רציניות לגבי מערכת יחסים וזה רק בשביל הפוזה הן נמשכות לסוג הרע
סתם כי זה הנורמה
אבל לא מכלילה ברור שלא כולן ככה ואני מאמינה שתמצא מישהי אני מכירה הרבה שהן לא כאלו אז לא לאבד תקווה
למצוא בת זוג זה לא כמו לראות ולקחת זה משהו מנטלי
שואל השאלה:
לךהיוh
לךהיוh
אנונימי
לא היה לי כוח לנקד אני מצטערת
אה
סתם אבל נעלבת?
סתם אבל נעלבת?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
זה לא נכון, מלא אוהבות ביישנים ושקטים, כמוני.
ובזמן הנכון אתה תמצא מישהי שיהיה לך קל יותר להפתח אליה והיא אליך, הפכים משלימים ולאו דווקא הפכים בסוף גם אתה תמצא את שלך
קודם תתחיל בלאהוב את עצמך ולשפר את עצמך אין שום סיבה שלא תמצא את האחת שלך!!
ובזמן הנכון אתה תמצא מישהי שיהיה לך קל יותר להפתח אליה והיא אליך, הפכים משלימים ולאו דווקא הפכים בסוף גם אתה תמצא את שלך
קודם תתחיל בלאהוב את עצמך ולשפר את עצמך אין שום סיבה שלא תמצא את האחת שלך!!
אנונימית
יואו רציני דיי זה לא מצחיק
כתבתי שזה ככה בסביבה שלי ככה שאצל כל אחד זה שונה
תקראי ותראי שגם כתבתי שאני מכירה מלא שלא
סך הכל באה להגיד שיש אנשים שונים ואולי הוא מדבר עם כאלה שהן לא מהסוג הזה
ואני לא מקטלגת אף אחד
רק מציינת שזה לא סוף העולם
תקראי ותראי שגם כתבתי שאני מכירה מלא שלא
סך הכל באה להגיד שיש אנשים שונים ואולי הוא מדבר עם כאלה שהן לא מהסוג הזה
ואני לא מקטלגת אף אחד
רק מציינת שזה לא סוף העולם
שואל השאלה:
כן נו נעלבתי...
כן נו נעלבתי...
אנונימי
טובטוב
חוץ מזה זה לא אומר שיש לו חוסר ביטחון או משהו
תפסיקו להכניס לו דברים לראש ;-;
תפסיקו להכניס לו דברים לראש ;-;
שואל השאלה:
סתם סתם לא נעלבתי מה הקשר להעלב
סתם סתם לא נעלבתי מה הקשר להעלב
אנונימי
הוא אמר שאין לו ביטחון לול
שואל השאלה:
ותודה לwaffleeמה הייתי עושה בלעדייך
ותודה לwaffleeמה הייתי עושה בלעדייך
אנונימי
יו מתפתח פה סיפור אהבה מול עינינו
אינלי כוח לקרוא אבל מאמין בך
שואל השאלה:
מה מה הקשר את באמת גמורה לכי לנוח קצת לילה טוב
מה מה הקשר את באמת גמורה לכי לנוח קצת לילה טוב
אנונימי
כן הבעיה היא שאין לי כח לקום להתקלח כי האתר הארור הזה ממכר
שואל השאלה:
חחח אשכרה גם אותי
חחח אשכרה גם אותי
אנונימי
לא אמרתי שהוא חסר בטחון לגמרי, הוא בעצמו אמר שהוא נראה אחלה, הוא כן צריך להתחיל להאמין בעצמו ולפרוץ החוצה עם זה
אנונימית
אשכרה שאלות של אנשים יכולות למכר
שואל השאלה:
את צודקת זה מה שהוא צריך לעשות באמת
את צודקת זה מה שהוא צריך לעשות באמת
אנונימי
שואל השאלה:
אני כאילו...*
אני כאילו...*
אנונימי
שואל השאלה:
היוh שומעת?
היוh שומעת?
אנונימי
הלם שמת לי פרח הייתי בטוחה שאתה שונא אותי
שומעת
שואל השאלה:
חס וחלילה אני לא שונא אותך
לכי להתקלח ולישון חמודה בסדר?
חס וחלילה אני לא שונא אותך
לכי להתקלח ולישון חמודה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
לטובתך
לטובתך
אנונימי
טוב אבוש
שואל השאלה:
חחח ביי לילה טוב
חחח ביי לילה טוב
אנונימי
ביי לילט
בשמחה אנונימי
באותו הנושא: