תשובה אחת
אני חושבת שיש דיעה גורפת ששיער מתולתל הוא הכי קשה ל"תפעול" וברגע שמישהי עם שיער לא מתולתל מתלוננת, זה מרגיש כמו התמסכנות.
אני מאמינה לך ובטוחה שגם לך קשה להסדתר עם השיער, לי יש שיער חלק וקשה לי להתמודד איתו. אבל צריך לשים לב לסביבה שלנו ולדעת שיכול להיות שלאחרים קשה גם בדברים מסויימים, ולא בא להם לשמוע שלמישהו אחר גם קשה.
אני מאמינה לך ובטוחה שגם לך קשה להסדתר עם השיער, לי יש שיער חלק וקשה לי להתמודד איתו. אבל צריך לשים לב לסביבה שלנו ולדעת שיכול להיות שלאחרים קשה גם בדברים מסויימים, ולא בא להם לשמוע שלמישהו אחר גם קשה.
באותו הנושא: