3 תשובות
תתחילי מלהגיד לה בוקר טוב
ואז לאחר כמה פעמים תתחילי לדבר איתה
ואז לאחר כמה פעמים תתחילי לדבר איתה
שואל השאלה:
אבל איך ועל מה? אני בקושי רואה אותה בבית ספר כי אנחנו בכיתות אחרות וגם כי היא לא מגיעה הרבה
אבל איך ועל מה? אני בקושי רואה אותה בבית ספר כי אנחנו בכיתות אחרות וגם כי היא לא מגיעה הרבה
אנונימית
אז תשלחי הודעה מקסימום היא לא תענה אבל לפחות את תדעי שניסית וזה מה שחשוב ובסופו של דבר אם היא לא תענה היא זאת שתצא מגעילה/לא בסדר, אז יהיה בסדר, תנסי מה יקרה מקסימום היא לא תענה לא קרה כלום, בהצלחה :)
באותו הנושא: