13 תשובות
maneskin
כי וואלה יש להם שירים מטורפים כל השירים
אמינם
אין פה שאלה
kesha השירים שלה יש להם משמעות ממש יפה ואני ממש אוהבת להקשיב לקול שלה.
ובמקום השני אלה avril lavigne וyungblud כי לשירים שהלם יש משמעות יפה
imagine dragons
יש להם שירים כל כך טובים.
להקה: green day בגלל שפעם שמעתי שיר שלהם ומאז אני מת על הלקה

זמר: יש שניים טונה ורביד, בגלל שאני ממש מתחבר למוזיקה שלהם ואוהב אותהת
דה וויקנד הוויב פשוט והמילים הכל הכל
אני גם אוהב את קווין ן ן ןן ן ן ן ן
בעיקרון בגלל שהם הלהקה שהכי התעמקתי בה(היא גם הראשונה ששמעתי)
יש לי עוד אמנים אהובים(כתוב בביו)
ביטיאס
למה לא?
eminem כמו יין טוב משתבח עם השנים
system of a down
סיבה : יש להם את כמעט כל השירים האהובים עלי
panic! at the disco
פשוט התאהבתי בהם ב2019 והנה אני כאן מעריצה אותם עד היום 3>
הארי סטיילס בגלל הקול הנדיר שלו ובגלל שהוא הכי חתיך בעולםם
הארי סטיילס. לא רק בגלל שהוא חתיך לדעתי, השירים שלו או הקול שלו. אני מעריצה אותו בגלל מה שהוא מציג לחברה, בגלל שהוא תורם המון לחברה. אני אוהבת את הערכים ואת המסרים שהוא נותן ומעביר למעריצים שלו. אני אוהבת אותו בגלל שלא אכפת לו מה אומרים עליו והוא פשוט המודל לחיקוי שלי.