21 תשובות
צ'ייס אטלנטיק - אני פשוט מאוד אוהבת את הזאנר שלהם
ברונו מארס - אוהבת אותו מאז שאני קטנה, יש לאחד השירים שלו משמעות מאוד קרובה אלי בגלל מקרה אישי
רד הוט
כי אני ממש אוהב את השירים שלהם ואת הקצב
nirvana
deftones
slipknot
system of a down
vactions
mitski
korn
queen i dont know how but they found me פשוט כי השירים שלהם פשוט עושים לי טוב בלב
בילי איילש ועוד מישהי
בגלל שהן שרות טוב
קייטי פרי אני אוהבת את כל השירים שלה, היא זמרת מטורפת, אני שנים מעריצה שרופה שלה (מגיל 4.5 בערך) היא בן אדם ט ה ו ר
the beatles
the kinks
mamamoo
dreamcatcher
the hollies
the beach boys
the byrds
iu
hwasa
wheein
sunmi
solar
heize
moonbyul

אין צורך בהסברים
rammstein
גאנז אנד רוזס
כי אני אוהבת את השירים, מה זה למה?
קייטי פרי
טיילר דה קרייטר
קנדריק למאר
גסטין ביבר
רד הוטט
כי כיף להקשיב לשירים שלהם וכיף לנגן אותם
אביב גפן, מתי כספי, שלמה ארצי, ברי סחרוף, אריק איינשטיין. זה הטופ 5.
קווין הם מדהימים יש להם מוזיקה קדושה לפרדי יש קול אלוהי והם חמדמדמים בטירוף!!
system of a down
judas priest
metallica
black sabbath
korn
slipknot
ac/dc
green day
gorilaz
rhcp
queen
nirvana
my chemical romance
mother mother
נירוונה
אני ךא אוהב לשמוע את אותם השירים כמה פעמים אז אני שומע בספוטיפיי פלייליסטים למרות שהסוף קרוב אבל בכללים אני אוהב poprock או רוק
בישראל רן דנקר כי הוא פשוט בן אדם מדהים וגם שר ושחקן מדהים .
בחול ברונו מארס מאותה סיבה ,הוא מוכשר ברמות ובן אדם מדהים .
twenty one pilots!! שירים וואו במיוחד האלבום vessel
כןן יש פה עוד מעריצי slipknot ^
ובקשר לשאלה:
slipknot
iron maiden
wet leg
my chemical romance
nirvana
rammstein