9 תשובות
אה הבנתי
יש מצב שכן אבל זה לא שאם תעשי את כל התפקידים ב0 ותפקיד אחד 100 את תקבלי אותו..זה לא עובד ככה
מקווה שיתחשבו בך
יש מצב שכן אבל זה לא שאם תעשי את כל התפקידים ב0 ותפקיד אחד 100 את תקבלי אותו..זה לא עובד ככה
מקווה שיתחשבו בך
הם לא מתחשבים אם את עושה כמעט בהכל תעדוף נמוך תנסי לאזן את זה שיתחשבו בכל זאת בדברים שאת כן רוצה בסוף השאלון הזה לא הדבר הכי משמעותי
שואל השאלה:
אני לא יכולה לדרג תפקידים שאני לא אוהבת ברצון גבוהה רק כי צריך כי בסוף אקבל אותם
אני לא יכולה לדרג תפקידים שאני לא אוהבת ברצון גבוהה רק כי צריך כי בסוף אקבל אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם לא יתתיחסו לדירוג הגבוה?
אבל הם לא יתתיחסו לדירוג הגבוה?
אנונימית
שיקולי צה"ל כנראה
שואל השאלה:
תודה רבה(:
תודה רבה(:
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם אני אעשה תעדוף גבוה או בינוני למשהו שאני לא רוצה יש לי יותר סיכוי לקבל אותו ואז יגידו לי אה סימנת את זה אז קיבלת
אבל אם אני אעשה תעדוף גבוה או בינוני למשהו שאני לא רוצה יש לי יותר סיכוי לקבל אותו ואז יגידו לי אה סימנת את זה אז קיבלת
אנונימית
צריך לעשות את זה בחכמה זאת הנקודה
שמצד אחד כן תסמני מה שאת רוצה ותעיפי מה שלא, מצד שני שזה לא ייראה מוגזם
שמצד אחד כן תסמני מה שאת רוצה ותעיפי מה שלא, מצד שני שזה לא ייראה מוגזם
תסמני 2 או 3 הרבה דברים פשוט שהרוב לא יהיה 1 או 2
באותו הנושא: