3 תשובות
וואי זאת שאלה מסובכת רצח- ממש קשה לתאר את הרגש של אהבה רומנטית.
את בעיקר רוצה להיות איתו כל הזמן, מעריכה את הדברים הקטנים שהוא עושה וגם את הדברים הגדולים, פתאום את רואה שאת מוכנה להפוך את העולם שלך בשבילו, כמובן גם שאין 10 דקות שלא עוברות בלי לחשוב עליו.
כל זה לפחות מהניסיון האישי שלי- אני בזוגיות כבר 4 וחצי שנים, כמובן שהרגש משתנה עם הזמן: בהתחלה מרגישים סוג של "קראש"- שזה כמו אובססיה לבן אדם, כמו שאמרתי בהתחלה, את לא רוצה להפסיק להיות איתו, אין רגע אחד שאת לא חושבת עליו ואת פשוט כל כך שמחה בלי שום סיבה לידו.
אחרי כמה זמן יש התרגלות לבן אדם בחיים שלך, ה"קראש" כבר יורד, אז הרגשות הולכים כבר לכיוונים שעוזרים לבן אדם ולמערכת יחסים עצמה (כמו שאני מסוגלת להפוך בשבילו את העולם, יש לי מוטיבציה לכל דבר שקשור אליו, אני גם מעריכה את הנתינה שהיא עושה בשבילי).
שוב, זה אהבה רומנטית מחוויה אישית שלי, בטוחה שאנשים אחרים יספרו את הרגש הזה מנקודות מבט אחרות
את בעיקר רוצה להיות איתו כל הזמן, מעריכה את הדברים הקטנים שהוא עושה וגם את הדברים הגדולים, פתאום את רואה שאת מוכנה להפוך את העולם שלך בשבילו, כמובן גם שאין 10 דקות שלא עוברות בלי לחשוב עליו.
כל זה לפחות מהניסיון האישי שלי- אני בזוגיות כבר 4 וחצי שנים, כמובן שהרגש משתנה עם הזמן: בהתחלה מרגישים סוג של "קראש"- שזה כמו אובססיה לבן אדם, כמו שאמרתי בהתחלה, את לא רוצה להפסיק להיות איתו, אין רגע אחד שאת לא חושבת עליו ואת פשוט כל כך שמחה בלי שום סיבה לידו.
אחרי כמה זמן יש התרגלות לבן אדם בחיים שלך, ה"קראש" כבר יורד, אז הרגשות הולכים כבר לכיוונים שעוזרים לבן אדם ולמערכת יחסים עצמה (כמו שאני מסוגלת להפוך בשבילו את העולם, יש לי מוטיבציה לכל דבר שקשור אליו, אני גם מעריכה את הנתינה שהיא עושה בשבילי).
שוב, זה אהבה רומנטית מחוויה אישית שלי, בטוחה שאנשים אחרים יספרו את הרגש הזה מנקודות מבט אחרות
רומנטיקה היא דבר מאוד מעניין. היא סוג של המצאה של בני אדם, תוצר של אינטיליגנציה. לכן אין ממש דרכים טבעיות כדי להפוך זוגיות לרומנטית יותר, את חייבת לעשות דברים ששניכם אוהבים ולהתאים את עצמך לסטנדרטים של בן הזוג שלך. אם זה לא קורה בלי שאת מנסה כנראה שהזוגיות לא בשבילכם.
מבחינה מדעית, הורמון שמופרש לנו בגוף.
מבחינה כללית? שאלה טובה. כנראה דברים אצל הבן אדם השני שאנחנו נמשכים אליהם ומעריכים אצלו וגורמים לבן אדם השני לגרום לנו להרגיש טוב יותר.
מבחינה כללית? שאלה טובה. כנראה דברים אצל הבן אדם השני שאנחנו נמשכים אליהם ומעריכים אצלו וגורמים לבן אדם השני לגרום לנו להרגיש טוב יותר.
באותו הנושא: