6 תשובות
קורע את גופי
גולש
מנגן בגיטרה
משחק במחשב
ופעם ב נפגש עם חברים בודדים
מנגן בגיטרה
משחק במחשב
ופעם ב נפגש עם חברים בודדים
סרטים / משחק במחשב לא חסר ואני מבין אותך ממש אין לי חברים בכלל בכלל אבל בסדר זה החיים תיהיה חזק אח
אנונימי
בגדול אני עם המשפחה שלי
זה קטע כי אני ממש בן אדם של מסיבות ויציאות ואני הכי נהנית מהדברים האלה אבל אין לי כלכך עם מי לצאת
אז בינתיים בבית עד שאגיע לצבא וזה ואגיד חברים חדשים :)
אה ואני בכיתה י"ב אז בכללי יש לי הרבה לימודים
זה קטע כי אני ממש בן אדם של מסיבות ויציאות ואני הכי נהנית מהדברים האלה אבל אין לי כלכך עם מי לצאת
אז בינתיים בבית עד שאגיע לצבא וזה ואגיד חברים חדשים :)
אה ואני בכיתה י"ב אז בכללי יש לי הרבה לימודים
שואל השאלה:
לצאת לבד לאן?
סתם מביא תחושה של דיכאון
לצאת לבד לאן?
סתם מביא תחושה של דיכאון
אנונימי
כלום..
אני פשוט בסטיפס
אני פשוט בסטיפס
באותו הנושא: