17 תשובות
אבל פעם
כמובן
בלי ספאם סטיפס לא היה קיים
בלי ספאם סטיפס לא היה קיים
פעם הייתי שואלת פה ושם בשעות מאוחרות וכאלו...
היום לא.
היום לא.
אני לא רוצה שירדו לי נקודות אמינות (בטח לא במצב כזה) אבל אם לא היו נקודות אמינות היינו עושה ספאמים על ימין ועל שמאל
זה הדבר הכי מצחיק בעולם
זה הדבר הכי מצחיק בעולם
שואל השאלה:
אז תקשיבו, שאלתי כמה שאלות ספאם והמשטרה לקחה את זה ברצינות. אל תעשו את הטעות הזאת. תשאלו שאלות אמיתיות!
אז תקשיבו, שאלתי כמה שאלות ספאם והמשטרה לקחה את זה ברצינות. אל תעשו את הטעות הזאת. תשאלו שאלות אמיתיות!
^מה אמאלה, חשבתי שהמשטרה מתערבים רק במקרים של התאבד^ת
כי שאלת שאלה אובדנית יגאונה
שואל השאלה:
ספאם של התאבדות חח
ספאם של התאבדות חח
לא
שנאת חיי ספאמים
שנאת חיי ספאמים
לא
פעם, כן
היום לא
היום לא
לא יכולה לסבול אותם אז לא
כן אני צריך את זה בשביל בריאותי הנפשית
כן מלא
אף פעם
....
לא סתם אני שנה פה ועוד לא הגעתי ל100 נקודות אמינות
לא סתם אני שנה פה ועוד לא הגעתי ל100 נקודות אמינות
באותו הנושא: