6 תשובות
תלוי בשאלה
כיף איתכם במסיבות^
אנונימית
אכן^
לרוב אני מדווח פשוט ולא עונה, אבל אם אני עונה אז בציניות.
אם זה ספאם אני עונה בציניות
ברצינות.