11 תשובות
אני לא חושבת
יש הבדל כלשהו אבל אני לא בטוחה מה הוא
לפי מה, לפי מי. הם קונספטים לא דברים מציאותיים.
שואל השאלה:
כאילו זה אותו אחד??
אנונימית
השטן הוא התגלמות הרוע בעצמו
ומלאכי המוות קשורים לאלוהים לדעתי פשוט יש להם תפקיד שבא לרעתנו
למרות שגם השטן הוא העובד של אלוהים
לאלא מלאך המוות כמו השם הפעולה שלו זה להרוג אנשים הוא כיאלו המוות שבא לכל אחד מאיתנו השטן הוא השליט של הגיהנום
נראה לי שכן
כן הגמרא מביאה הוכחה לכך
ב ב בא בתרא (דף טז עמוד א) הוא שטן הוא יצר הרע הוא מלאך המוות.
שניהם המורה שלי מתי שלא עשיתי שיעורי בית
אנונימי
^^
אנונימי