14 תשובות
לא
לא, מלאך המוות זה בשבילי המלאך עצמו.
אבל בעיקרון כן, הוא נתפס כשטן .
אני חושבת שלא אבל לא בטוח
שטן שולט בגיהנום מלאך המוות הורג אנשים
אנונימית
לא...
אם אני לא טועה מלאך המוות לוקח את מי שמגיע לו למות, לפי הפקודה של אלוקים..
השטן עושה מה בא לו
ממש לא
^^ כולם נשמעים לפקודות של ה', לא נראלי שהוא עושה מה שבאלו
לא בטוחה, אני זוכרת ששמעתי את זה אפשהו
כנראה את לא מכירה את הסיפור של לוציפר
אנונימית
תשמעי
המלאך סמאל הוא לא השטן.
המלאך סמאל הוא בראש שליחי המוות (שליחים של ה' בלי רצון עצמאי) והוא מכונה כמלאך המוות.
השטן זה משהו אחר לגמרי
לא, מלאך המוות רוצח.
השטן רק נותן עונשים.