55 תשובות
לקלל זה לא משהו
אנונימית
לא
כן אבל כל בנאדם שיקלל זה קצת יוריד לי ממנו
...
...
לא כלכך קללות זה הוצאת עצבים
אבל אולי זה טיפה יוריד אם היא מקללת בתדירות גבוהה
אבל אולי זה טיפה יוריד אם היא מקללת בתדירות גבוהה
תלוי אם זה כמו פרחה
למשל אם זה פאק וזה גם אני אומרת זה סתם
למשל אם זה פאק וזה גם אני אומרת זה סתם
כל בן אדם שמקלל
קללות זה רעל מבחינתי, במקום להשתמש ביכולת המדהימה הזאת, בדיבור על דברים נעימים וטובים, מקללים ויורדים על אנשים אחרים.
קללות זה רעל מבחינתי, במקום להשתמש ביכולת המדהימה הזאת, בדיבור על דברים נעימים וטובים, מקללים ויורדים על אנשים אחרים.
לא
אם זה צורת קללות של צ'אחלות תמיד יוריד, אם אלו קללות מצחיקות ושהיא לא עושה את זה באופן קבוע (שיהיה לי מציק) אז לא מוריד.
כן
אנשים פה מדברים כאילו הם לא מקללים בחיים
לא (לסבית)
אנונימית
מוריד
אם כל שנייה היא מקללת אז מוריד
אם סתם קרה לה משהו מעצבן והיא מקללת אז לא מוריד
אם סתם קרה לה משהו מעצבן והיא מקללת אז לא מוריד
כן
תלוי כמה מקללת אם מקללת ממש הרבה אז כן
אנונימי
אם באופן קבוע אז יכול להיות שכן, אבל אם זה לא בתדירות גבוה אז לא משנה לי.
גם גברים וגם נשים .. זה פשוט גורם להיראות יותר מכוער
לא.
אנונימי
תראו לי בן אדם אחד בארץ מעל גיל 12 שלא מקלל
^אתה לא מעודכן כבר ילדים בני 9 יודעים לקלל
אנונימי
לא בנראות.. אין איך להסביר
כן
לא
יש אנשים שלא מקללים?:) כמובן יש תדירויות וגבול מסוים
תראי זהיא ערסית כזאת ומתנהגת בבהמתיות ומקללת ואומרת "נודר" וכזה, זה לא. אבל שהיא מקללת בתדירות ממוצעת זה סבבה פלוס אם היא לא תקלל בכלל זה כבר יהיה מוזר
אין לי בעיה שהיא מקללת אבל עם כל רגע היא מקללת במיוחד בלי לחשוב על הסובבים אותה זה ממש מוריד
כל בן אדם שמקלל זה מוריד
האמתי לא כי אני כבר רגיל לזה ואם היא לא אז מרגיש לי חסר
כן
לא. זה ממש כיף ונעים שבחורה מקללת כמו איזה גבר ערס ברברי מהשכונה
שתפצח גרעינים ותגיד לי "כוסאומו" אחרי גול נגד ביתר ותירק
שתגיד על שחקני ביתר "אתם משחקים כמו חבורה של כוסיות"
ממש בחורה לחתונה
שתפצח גרעינים ותגיד לי "כוסאומו" אחרי גול נגד ביתר ותירק
שתגיד על שחקני ביתר "אתם משחקים כמו חבורה של כוסיות"
ממש בחורה לחתונה
אנונימי
כן, מעיד על חוסר יראת שמים
תלוי במידה
כן. כנל לגבי גברים
לקלל זה מוריד
אם זה באופן קבוע כן
ממש לא
תלוי בסיטואציה. סתם ככה כנראה שכן, אני לא ממש אוהבת קללות, אבל אם קרה משהו אז אני גם אקלל.
לדוגמא, לפני כמה ימים שכחתי אוכל במכונה לאיזה שעה (הוא אמור להיות שם 10 דקות). הגיוני שאמרתי פאק כשנזכרתי.
ולפעמים אני גם מכניסה חרא במשפט. אולי זו לא ממש קללה, אבל היא ברדיוס ולפעמים היא מתארת מצבים בצורה טובה יותר.
למי שרוצה לדעת, האוכל עדיין היה די סבבה.
לדוגמא, לפני כמה ימים שכחתי אוכל במכונה לאיזה שעה (הוא אמור להיות שם 10 דקות). הגיוני שאמרתי פאק כשנזכרתי.
ולפעמים אני גם מכניסה חרא במשפט. אולי זו לא ממש קללה, אבל היא ברדיוס ולפעמים היא מתארת מצבים בצורה טובה יותר.
למי שרוצה לדעת, האוכל עדיין היה די סבבה.
מאוד
אנונימי
תראי אם נפלטת לה קללה מדי פעם ברור שלא, אבל אם כל מילה שניה שלה זו קללה אז זה מוריד (אני גם לא מסתובב עם גברים כאלה, מבחינתי זה התנהגות של ערסים)
לי כן אני מעדיף מישהי חמודה יותר ולא ערסית
מדי פעם קללה זה בסדר אבל שכל משפט שני שיוצא לה מהפה זה עם קללות אז לא תודה
אנונימית
כע וואלה לי זה מוריד ממש
מאוד... תדברו רגיל אנשימים (:
זה מאוד תלוי, תלוי בתדירות הקללות, באיזה הקשר ולמי
כולם מקללים - תלוי באיזה רמה. אם כל דבר וכל אחד היא מקללת ועוד קללות של בת וההמשך וכאלה אז ברור שזה מוריד אבל סתם מקללת לפעמים לא מוריד
^^ אז זה בסדר רק כי אתה עושה את זה?
כל עוד לא מקללים אותך?
כל עוד לא מקללים אותך?
אנונימי
לי כן בתת מודע
לא כי אני מקלל
אנונימי
כשכל אדם מקלל זה די מוריד.
לא חושבת שיש מישהו בעולם שאוהב אנשים שמקללים, החברה הפכה את זה לבסדר. אך זה לא.
לא חושבת שיש מישהו בעולם שאוהב אנשים שמקללים, החברה הפכה את זה לבסדר. אך זה לא.
תרגעו אמאלה
תלוי, גם לקללות יש סוגים וזה ממש תלוי
גם אני מקלל ואם בחורה תקלל באותה צורה כמוני אז סבבה אבל אם זה קללות לא מוצדקות כמו לקרוא לבן זוג יבן זונה או כאלה אז מוריד
גם אני מקלל ואם בחורה תקלל באותה צורה כמוני אז סבבה אבל אם זה קללות לא מוצדקות כמו לקרוא לבן זוג יבן זונה או כאלה אז מוריד
כן
באותו הנושא: